Panašu, kad jau visai greitai supertaupus „Volkswagen XL1“ taps serijiniu automobiliu – automobilių naujienas medžiojantys fotografai užfiksavo priešserijinį „XL1“ prototipą sukantį ratus bandymų trasoje.
Kaip skelbė gamintojai, pernai debiutavęs koncepcinis „XL1“ vienas galėjo pravažiuoti 100 kilometrų tik su vienu litru dyzelino. Panašu, itin efektingai atrodys ir serijinio automobilio kuro sąnaudos, nes priešserijinis automobilis pasikeitė visai nežymiai.
Fotografai užfiksavo priešserijinį „XL1“ prototipą sukantį ratus bandymų trasoje. autoblog.com nuotr.
Jei tikėti gandais, šiais metais „XL1“ vienas dar bus bandomas, o jau kitais metais „Volkswagen“ pradės šio automobilio gamybą. Tiesa, tai nebus masinis automobilis, gamybos apimtis koreguos nemenka jo kaina. O kainuoja šiame automobilyje taikomos technologijos. Štai vien tik jo kėbulas. Koncepciniame „XL1“ jis pagamintas iš karbono, todėl nevisai menkas automobilis pakrautas sveria tik 795 kilogramus. Tačiau toks kėbulas ir visas kitas „hi-tech“ kainuoja tikrai brangiai.
Dar pernai pasauliui parodytas „Volkswagen XL1“ yra kompaktiškas hibridinis automobilis. Jame 0,8l. darbo tūrio 48 a.g. dyzeliui talkina 27 a.g. elektrinis motoras. Panašu, ši jėgainė bus ir serijiniame automobilyje.