Sugrįžę prie gilių apmąstymų, „Volkswagen Motorsport“ specialistai pradėjo vystyti labai neįprastą dviejų variklių idėją. „Twin-Jet“ vardu pavadinta koncepcija iš pradžių buvo pristatyta modifikuotame „Jetta“ kupė automobilyje, kuris būtent dviejų variklių dėka galėjo pasigirti, jog taip pat turi keturių varančiųjų ratų pavarą.
„Twin-Jet“ buvo aprūpintas dviem tokiais pačiais 1,6 litro, 110 arklio galių išvysčiusiais jėgos agregatais. Vienas 1,6 litro motoras atrodo pakankamai kukliai ir neįspūdingai, tačiau bendra šių dviejų variklių jėga siekė 220 arklio galių. Tai jau buvo sportiškų automobilių teritorija.
Sumontuoti du variklius nebuvo labai lengva. Inžinieriai turėjo atlikti daugybę pakeitimų automobilio struktūroje. Pavyzdžiui, visa galinė pakaba turėjo būti išmesta, o jos vietą pakeitė „McPherson“ tipo pakaba, kuri buvo naudojama „Jetta“ automobilių priekinėje dalyje. Abudu varikliai gavo po atskirą pavarų dėžę, sankabos pedalą.
Tad kaip ši koncepcija veikdavo? Automobilio viduje buvo sumontuotas mygtukas, kuris leisdavo įjungti vieną ar kitą variklį, naudotis vienam ar kitam varikliui skirta pavarų dėže. Sudėtinga, bet veiksminga.
Apsidžiaugę, jog pirmasis bandymas buvo sėkmingas ir tinkamai veikiantis, „Volkswagen Motorsport“ pradėjo galvoti apie ambicingesnį projektą - automobilį su dviem varikliais, kuris galėtų sukelti nerimą „Porsche 911“. Šį kartą jie į savo dirbtuves atsivežė „Volkswagen Scirocco“.
Dviejų variklių formulė išliko tokia pat - automobilis turės du variklius ir dvi pavarų dėžes. Skirsis tik patys komponentai.
Inžinieriai pasinaudojo 1,6 litro darbinio tūrio varikliais, bet pakeitė daugybę vidinių komponentų : cilindrų galvą, įpurškimo sistemą, stūmoklius. Po šių ir kitų pokyčių, bendras abiejų variklių galingumas siekė net 360 arklio galių. To pilnai užteko, jog du variklius turintis „Scirocco“ iki 100 km/val. įsibėgėtų vos per 4,6 sekundės ir pranoktų kelis kartus brangesnį „Porsche 911 Turbo“, kuris iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 5,4 sekundės.
Pirmąjį ir vienintelį egzempliorių „Volkswagen Motorsport“ specialistai parodė koncerno vadovybei, kuri buvo sužavėta galutiniu rezultatu. Iškart po prezentacijos koncerno vadovai pradėjo kalbėti apie ribotą serijinę gamybą, tačiau norint ją pradėti, projekto autoriai privalėjo atlikti keletą pakeitimų, kurie užtikrintų keleivių saugumą, pakoreguoti pavarų dėžės perdavimų skaičius, sušvelninti akceleratoriaus reakciją į paspaudimą ir automobilio kėbulą papuošti tokiomis detalėmis, jog du variklius turintis „Scirocco“ neatrodytų kaip kaliausė.
Likus vienam žingsniui iki serijinės gamybos, koncerno vadovai apsigalvojo ir liepė tą pačią dviejų variklių idėja pritaikyti patrauklesniame „Volkswagen Golf“ kėbulu. Kaip pasakė, taip ir padarė. Po keletos savaičių „Golf“ turėjo du variklius ir kitus komponentus perkeltus iš „Scirocco“.
„Volkswagen“ norėdama išbandyti šią formulę realiame pasaulyje, išsiuntė Jochimą Kleintą į „Pikes Peak“ varžybas, kuriose su „Golf Bi-Motor“ užėmė trečią vietą savo klasėje. Po vienerių metų į tas pačias sugrįžęs lenktynininkas parodė ketvirtą geriausią rezultatą savo klasėje.