Futbolo čempionate patirtas fiasko nulėmė mažesnius, nei buvo planuota, alaus pardavimus. Tačiau vėliau neįprastai ilgai išsilaikę karščiai, nors ir padidino pardavimus, tuo pačiu sukėlė ir kiek netikėtą logistikos problemą.
Pasirodo, kad alaus poreikis išaugo, tačiau aludariai nebeturi stiklo taros, į kurią galėtų pilstyti gėrimus, rašoma „Neue Zurcher Zeitung“. Žmonės, vietoje to, kad grąžintų tuščią tarą, pradėjo sandėliuoti ją savo rūsiuose.
Šis reiškinys tapo tokiu masiniu, kad kai kurie aludarių atstovai pakvietė savo produkcijos pirkėjus greičiau grąžinti butelius.
Vokietija nėra vienintelė šalis, kurios pirkėjams šiuo metu kyla pavojus likti be alaus. Kai kuriose kitose Europos valstybėse dėl angliarūgštės deficito alaus darykloms netgi teko pristabdyti savo veiklą.
Nepaisant taros trūkumo, 2018-ieji, kaip ir galima būtų nuspėti, taps sėkmingais Vokietijos aludarių metais: alaus pardavimai, lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, išaugo 0,3 hektolitro.