• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Audi“ pagaliau paskelbė naujojo „Audi RS6“ oficialias fotografijas ir papasakojo apie technines šios „raketos“ charakteristikas. Laikantis visų tradicijų dabartinis „Audi RS6“ bus gaminamas tik su universalo tipo kėbulu. Na o po variklio dangčiu naujausios kartos automobilyje slėpsis keturių litrų darbo tūrio turbininis V8. Motoro charakteristikos įspūdingos – 560 a.g. ir 700 Nm.

REKLAMA
REKLAMA

 

Rodikliai solidūs. Tiesa, ankstesnės kartos „RS6“ motoras buvo dar galingesnis – V10 galia siekė 580 a.g., tačiau sukimo momentas buvo „tik“ 650 Nm. Tačiau geriausiai naujojo „RS6“ charakterį iliustruoja dinaminės automobilio charakteristikos. O jos tikrai įspūdingos – iki 100 kilometrų per valandą naujasis „RS6“ įsibėgėja per 3,9 sek. O tai yra gerokai greičiau, nei spurtuoja artimiausi konkurentai. „RS6“ už „BMW M5“ šioje disciplinoje greitesnis 0,4 sek.

REKLAMA

 

Pernai pasirodęs 4,0 litrų TFSI - puikus pavyzdys kaip „Audi“ mažina variklio darbinį tūrį. Naujojo „Audi RS 6 Avant“ „twin-turbo“ V8 variklio darbinis tūris siekia 3 993 cm3, o maksimali 560 AG galia pasiekiama tarp 5 700 ir 6 700 aps./min., o 700 Nm sukimo momentą galima pajausti nuo 1 750 iki 5 500 aps./min.

REKLAMA
REKLAMA

 

Traukos jėga išvystoma daugiausiai dėka dviejų didelių „twin-scroll“ tipo turbokompresorių, kurie montuojami kartu su tarpiniu oro aušintuvu V formos cilindrų eilių viduje. Cilindrų galvučių išmetimo pusė taip pat yra viduje, o įsiurbimo pusė – išorėje.

 

Viena iš įdomiausių efektyvumo technologijų naujajame „Audi RS 6 Avant“ yra cilindrų, veikiančių pagal poreikį sistema. Esant mažam ir vidutiniam variklio apkrovimui, ji išjungia 2, 3, 5 ir 8 cilindro įsiurbimo ir išmetimo vožtuvus. Tuomet 4,0 litrų TFSI veikia kaip keturių cilindrų variklis, kol vairuotojas nepradeda vėl stipriau spausti akceleratoriaus. Kaip teigia gamintojas, aktyvių cilindrų efektyvumas padidėja dėl veikimo priderinimo didesnėms apkrovoms.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

 

Ultimatyvaus „Audi“ universalo maksimalus greitis apribotas elektronikos. Tiesa, „RS6“ pirkėjai gali rinktis skirtingo greičio apribojimo paketus – 250 km/h, 280 km/h ir 305 km/h. Žinoma, šis pasirinkimas nebus nemokamas.

REKLAMA

 

Įdomu ir tai, kad vokiečiai praneša apie ganėtinai kuklų šio „superuniversalo“ apetitą kurui – teigiama, kad vidutinės „RS6“ kuro sąnaudos tėra 9,8 litro šimtui kilometrų kelio. Tokių rodiklių pavyko pasiekti naudojant „Start/Stop“ ir pusės cilindrų maitinimo atjungimo technologijas.

REKLAMA

 

Sportiška naujojo „Audi RS 6 Avant“ kabina pritaikyta vairuotojui. Efektingai atrodo spalvų gama, kurioje prietaisų ciferblatai juodi, jų skaitmenys balti, o rodyklės − raudonos. Raktas, plokštesnė apačia, trijų stipinų daugiafunkcinis vairas, apšviesti durų slenksčiai, tachometras, MMI ekranai ir vairuotojo informacinės sistema (DIS) papuošti sportiškais RS logotipais.

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų