Europoje „Toyota Land Cruiser“, o kitose pasaulio rinkose „Toyota Land Cruiser Prado“, vardu žinomo modelio dabartinė karta yra gaminama jau nuo 2009 metų.
Per 14 metų trukusį gamybos laikotarpį „Toyota“ atliko keletą atnaujinimų ir patobulinimų, tačiau norint išlaikyti didžiulę rinkos dalį, „Toyota“ privalėjo investuoti į visiškai naujo modelio sukūrimą, kuris visose įmanomose srityse būtų pažangesnis, patogesnis ir ekonomiškesnis.
„Toyota“ bendrovės išplatintoje nuotraukoje matyti naujos kartos modelio priekinė dalis, o pats automobilis stovi greta jau klasika tapusio „FJ62“ kartos „Land Cruiser“. Pasak „Toyota“ atstovų, ši užuomina turėtų pasufleruoti iš kurio modelio „Toyota“ dizaineriai sėmėsi įkvėpimo ir ko galime tikėtis iš naujo modelio.
Kaip ir didysis „Land Cruiser“ modelis, pristatytas 2021-aisiais metais, mažesnysis broliukas taip pat bus suręstas ant naujutėlės rėminės konstrukcijos. Šiuo metu ją naudoja eilė kitų „Toyota“ visureigių ir pikapų: „Sequoia“, „Tundra“ ir „Lexus GX“.
Tai reiškia, jog „Land Cruiser“ variklio skyriuje galėsime rasti 3,4 litro, V6 tipo variklį, išvystantį 354. Tikėtina, jog Europoje pasirodys hibridinė šio variklio versija, kuri džiugins 443 arklio galių pajėgumu. Pastaroji JAV rinkoje yra žymima „i-Force“ vardu.
Teigiama, jog naujos kartos modelis buvo kurtas galvojant apie Jungtinėse Valstijose gyvenančių vairuotojų poreikius. Tai sufleruoja, jog „Land Cruiser“ pagrindine rinka bus JAV ir kitos Šiaurės Amerikos šalys, tačiau automobilis taip pat pasirodys ir kitose rinkose, įskaitant ir Europą.
„Toyota“ naujos kartos modelį planuoja pristatyti jau netrukus – rugpjūčio 2-ąją dieną.