JAV TV humoro laidų vedėjas Jimmy Kimmelas eiliniams amerikiečiams, atsitiktinai sutiktiems Niujorko centro gatvėse, pasiūlė įvertinti naująjį „Apple“ išmanųjį telefoną „iPhone 5S“.
Žinoma, jis tik domėjosi pirmuoju įspūdžiu, kylančiu pirmąkart į rankas paėmus „Apple“ naujovę, apie kurią dabar nuolat pasakojama per TV ir internete.
Tik visas įdomumas buvo tas, jog J. Kimmelas vietoje tikrojo „iPhone 5S“ Niujorko gyventojams rodė jau beveik prieš metus rinkai pateiktą „Apple“ planšetę „iPad Mini“. Nepaisant to, kad ji 3 kartus didesnė už „iPhone 5S“ ir kone metus intensyviai mirgėjo „Apple“ reklamose spaudoje, TV ir internete, daugelis praeivių nepastebėjo apgavystės ir nuoširdžiai dalijosi savo įspūdžiais apie tariamą „iPhone 5S“.
Kai kuriems patiko „iPhone 5S“ dydis, nes naująjį telefoną esą patogu pridėti prie ausies, kai kas pastebėjo, kad naujasis telefonas tapo lengvesnis, plonesnis ir mažesnis už ankstesnįjį „iPhone“ modelį.
Taigi, improvizuota apklausa atskleidė, kad eiliniai amerikiečiai pernelyg nesuka galvos dėl naujų „Apple“ gaminių subtilumų, o pačios „Apple“ reklamų (kurių bendras biudžetas jau viršijo 1 mlrd. dolerių per metus) poveikis dar toli gražu nėra toks, kokio galbūt jai norėtųsi.