• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vilnius turi naują prekių ženklą

Kieno kontūrai simbolizuos sostinę?

Vilniaus miestas turi naują savo ženklą, kuriam sukurti ir išvystyti prireikė devynių mėnesių. Būtent per tiek laiko ir gimsta kūdikiai. Vilniaus „kūdikis“ – Gedimino pilies bokšto kontūrai. Šis ženklas pirmiausia viešai bus pristatytas užsienio šalims gegužės mėnesį Kopenhagoje vyksiančiame tarptautiniame „Eurovizijos“ konkurse.  

Vilniaus miestas turi naują savo ženklą, kuriam sukurti ir išvystyti prireikė devynių mėnesių. Būtent per tiek laiko ir gimsta kūdikiai. Vilniaus „kūdikis“ – Gedimino pilies bokšto kontūrai. Šis ženklas pirmiausia viešai bus pristatytas užsienio šalims gegužės mėnesį Kopenhagoje vyksiančiame tarptautiniame „Eurovizijos“ konkurse.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šiemet Lietuvai „Eurovizijoje“ atstovausianti dainininkė Vilija Matačiūnaitė ir jos komanda bus pirmieji „kosmonautai“, kurie pristatys šį naująjį prekių ženklą visai Europai. „LT Identity“ komanda sukūrė drabužių kolekciją su pilies kontūrais, kuri bus gyvai pademonstruota Danijoje, Kopenhagoje.

REKLAMA

„Šiek tiek atsilikdavome nuo kaimyninių miestų su savo bendra prisistatymo užsienyje politika. Ilgą laiką ieškojome, kokiu būdu prisistatyti. Pagaliau atėjo laikas, kai galima pristatyti bendrą prekių ženklą. Šiandien pirmoji diena, kai oficialiai pradedame kalbėti apie tai“, – antradienį spaudos konferencijoje, skirtoje pristatyti Vilniaus komunikacijos strategijai, kalbėjo sostinės meras Artūras Zuokas.

REKLAMA
REKLAMA

Mero teigimu, šio ženklo strategija buvo kuriama 9 mėnesius, projektą finansavo Europos Sąjungos fondai.

Marius Vaupšas, reklamos agentūros „Lukrecija BBDO“, kūrusios Vilniaus įvaizdžio strategiją, vadovas, teigė, kad komanda, kūrusi šį ženklą, turėjo patirties kuriant prekių ženklus ir įvaizdžius pasaulio mastu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Tai funkcinis dalykas Vilniui, kad jis turėtų bendrą tapatybę. Ilgai diskutavome, kokios Vilniaus savybės išsiskiria iš kitų. Tai Užupio respublika, Franko Zappos paminklas, keisti objektai po tiltais, apmegzti medžiai... Vilnius turi savo dvasią ir charakterį, kuriuos įvardijome kaip Vilniaus logiką. Tai miestas miške, o, iš kitos pusės, tame „miške“ turime sparčiausią wi-fi ryšį“, – ypatingą sostinės logiką įvardijo reklamos agentūros vadovas.

REKLAMA

Naujajame logotipe pavaizduotas Gedimino pilies bokšto siluetas. Anot M.Vaupšo, bokštas – apčiuopiamas statinys, galios simbolis. Plastiškai šį ženklą galima visaip išreikšti ir panaudoti.

Muzikos prodiuseris Martynas Tyla žadėjo konkrečiai ir gražiai reprezentuoti naująjį Vilniaus simbolį „Eurovizijoje“. Vilnietė V.Matačiūnaitė prisipažino svajojusi susipažinusi su meru ir teigė besivilianti, jog nuo šiol, pasakiusi užsieniečiams, kad yra iš Lietuvos, išgirs klausimą ne „Ar iš Rygos?“, o „Ar iš Vilniaus?“.

A.Zuokas pridūrė, kad Vilnius pasiruošęs Euroviziją priimti kitais metais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų