Šiais metais pagrindinis „Meeting point – Vilnius“ dėmesys buvo skiriamas filmų viešinimui ir rinkodarai, aptartas kino festivalių vaidmuo siekiant tarptautinės filmo sėkmės, pristatytos sėkmės istorijos ir Lietuvos kino industrijos naujienos, apžvelgta Baltijos šalių kino rinka. Konferencijos metu įvyko naujausių regiono filmų bei dar kuriamų projektų pristatymai.
Lietuvos kino centro direktorius Rolandas Kvietkauskas apžvelgė Lietuvos kino industrijos naujienas. Pasak jo, prieš tris metus įkurtas Lietuvos kino centras kasmet sulaukia vis daugiau paramos ieškančių kino projektų, o susidomėjimas nacionaliniu kinu sparčiai auga – net trys iš dešimties populiariausių praėjusių metų filmų buvo lietuviška produkcija.
Tarptautinio Berlyno kino festivalio atstovas Rytų Europai Nikolajus Nikitinas pristatė savo naują projektą „SOFA“ (School of Film Agents), kuris visomis kūrybingomis formomis padeda jauniems kino industrijos profesionalams jų šalyse dirbti su unikaliomis filmų projektų idėjomis, skirtomis vietinei ir tarptautinei auditoriai. Taip pat jis aptarė, kokį vaidmenį kino festivaliai atlieka filmų rinkodaros, viešinimo ir auditorijos plėtros procesuose.
Konferencijos metu buvo diskutuojama ir ne mažiau aktualiais teisiniais klausimais, su kuriais susiduria kino kūrėjai. Advokatė Dina Adomavičiūtė, dirbanti vienoje labiausiai patyrusių ir lyderiaujančių verslo teisės firmų Lietuvoje, advokatų kontoroje „Borenius“, konsultavo kino kūrėjus, kaip išvengti teisinių problemų kino kūrimo procese.
Didelis dėmesys konferencijoje buvo skiriamas žiūrovams ir auditorijos formavimo strategijoms. Komunikacijos specialistas, bei kompanijos „Sampomedia“ vadovas Peteris Buckinghamas pasakojo apie iššūkius ir strategijas, kaip pasiekti savąją auditoriją pasaulyje, kuriame žiūrovai turi rinktis iš vis augančio kiekio pagaminamų filmų, peržiūrėjimo platformų gausybės bei sparčiai krentant turinio kainoms. Jis pabrėžė, kad svarbiausia yra pažinti savo žiūrovus bei suprasti skirtumą tarp to, ką jūs parduodate, ir to, ką iš tikrųjų nori pirkti žiūrovai.
Mia Bays – filmų gamybos kompanijos „Missing In Actions Films“ įkūrėja – aptarė filmo pozicionavimo strategijas ir kaip efektyviausiai išnaudoti kino festivalius ne tik pasiekiant žiūrovus, bet ir surandant svarbius partnerius tolimesniam filmo platinimui. Oskarą laimėjusiame, dviems nominuotose ir kituose itin sėkminguose filmuose dirbusi M. Bays pasidalino savo žiniomis, kaip nedidelio biudžeto filmai pasiekia pasaulinę auditoriją.
Penktojoje tarptautinėje kino industrijos konferencijoje iš viso dalyvavo apie 150 kino industrijos svečių. Keturias dienas vykusios konferencijos metu ne tik klausėsi paskaitų, dalinosi patirtimis, bet ir buvo pakviesti susipažinti su Kauno kino studija bei Kaune esančiomis kino kūrimo galimybėmis, dalyvavo Vilniaus rotušėje vykusiame mero priėmime.