• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Į tv3.lt redakciją kreipėsi Naujoje Vilnioje gyvenantis Saulius (vardas ir pavardė redakcijai žinoma), kuris čia esančiame „Norfos“ prekybos centre pradėjo savotišką karą. Vyras pasibaisėjo tiek pardavinėjamo maisto kokybe: daržovių ir vaisių skyriuje prekės, pasak jo, jau kelios savaitės nėra perrenkamos, nuotraukose matyti išpuvusios daržovės bei vaisiai, o parduotuvės darbuotojai užgauliojo vyrą, išvadindami jį durniumi ir girtuokliu. Parduotuvės atstovai sako, kad pirkėjas elgėsi neadekvačiai.

13

Į tv3.lt redakciją kreipėsi Naujoje Vilnioje gyvenantis Saulius (vardas ir pavardė redakcijai žinoma), kuris čia esančiame „Norfos“ prekybos centre pradėjo savotišką karą. Vyras pasibaisėjo tiek pardavinėjamo maisto kokybe: daržovių ir vaisių skyriuje prekės, pasak jo, jau kelios savaitės nėra perrenkamos, nuotraukose matyti išpuvusios daržovės bei vaisiai, o parduotuvės darbuotojai užgauliojo vyrą, išvadindami jį durniumi ir girtuokliu. Parduotuvės atstovai sako, kad pirkėjas elgėsi neadekvačiai.

REKLAMA

„Situacija tokia, kad sekmadienį su šeima atvažiavome apsipirkti ir pamatėme kraupų vaizdą. Pasikviečiau atsakingą žmogų. Atėjusi darbuotoja pareiškė: aš vyr. kasininkė, o ne salės darbuotoja, niekuo negaliu padėti.

Tuomet pirmadienį susisiekiau su Maisto ir veterinarijos tarnyba, pranešiau apie tai. Jie atvyko, atliko patikrinimą. Po jo man paskambino inspektorė ir paaiškino, kad įspėjo parduotuvę, pravedė rimtą pokalbį. „Norfos" direktorė pažadėjo, kad ateityje stengsis, jog tai nepasikartotų. Bet kai atvykau pirmadienį vakare po sporto apsipirkti į tą pačią parduotuvę, radome panašų vaizdą“, – pasakojo jis.

REKLAMA
REKLAMA

Tačiau vilnietis nenuleido rankų ir toliau stengėsi išsiaiškinti, kodėl parduotuvėje yra prekiaujama tokios kokybės maistu.

REKLAMA

„Aš vėl išsikviečiau atsakingą asmenį. Atėjusi darbuotoja pradėjo man akiplėšiškai dėstyti, kad aš ieškau priekabių ir neturiu ką veikti, po ko iškart prisijungė kita darbuotoja, išsitraukė telefoną ir pradėjo mane fotografuoti (darbo metu, kai parduotuvėje tam yra įrengtos vaizdo stebėjimo kameros), išvadino mane nenormaliu girtuokliu, bepročiu, debilu mane išvadino. Po šių žodžių aš išsikviečiau policiją papūsti, kad turėčiau įrodymą, kad esu blaivus.

REKLAMA
REKLAMA

Direktorė pradėjo aiškint, kokią teisę jūs turit fotografuoti, filmuoti, aš pradėjau sakyti, kad ginu savo ir kitų piliečių teises. Iškvietė policiją ir pareiškė, kad grasinau juos atleisti iš darbo. Taip, aš taip pasakiau, neneigiu, ir aš jiems tą patį pakartosiu dar ne kartą, nes tokie žmonės neturi dirbti“, – aiškino Naujos Vilnios gyventojas.

Pasak jo, į prekybos centrą atvykusi policija surašė aktą – nustatė, kad vyras yra visiškai blaivas ir išvažiavo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vyras tikino, kad kitą dieną paskambinęs „Norfos" administracijai jis vėl pareiškė pasipiktinimą parduotuvės darbu, tačiau prekybos centro atstovai nusprendė kreiptis į policiją.

Konfliktas pasiekė policiją

„Antradienį paskambinau „Norfos" administracijai, pareiškiau pasipiktinimą, po ko jie gindamiesi ir man keršydami parašė ant manęs pareiškimą policijai (nes nežino, kaip išsisukti)“, – sakė vilnietis.

REKLAMA

„Norfos“ prekybos tinklo atstovas spaudai Darius Ryliškis teigė, kad parduotuvės darbuotojai į policiją kreipėsi dėl neadekvataus vyro elgesio.

„Administracija kreipėsi į policiją dėl neadekvataus piliečio elgesio, kuriuo jis pažeidė viešąją tvarką: grąsino parduotuvės darbuotojams susidorojimu, įžeidinėjo juos necenzūriniais žodžiais ir t.t. Įvykis užfiksuotas vaizdo stebėjimo kameromis. Tai ne pirmas kartas, kai šis žmogus taip elgiasi“, – teigė D. Ryliškis.

REKLAMA

Pasak jo, nekokybiškų prekių pasitaiko visur, o gavę pirkėjų nusiskundimų, parduotuvės darbuotojai imasi priemonių juos ištaisyti ir šalina iš lentynų nekokybiškas prekes.

„Jei darbuotojas nereaguoja į pastabas, pirkėjas visada gali kreiptis į parduotuvės vadovą. Jei tokių darbo trūkumų pasitaiko, o jų pasitaiko dėl darbuotojų klaidų (vadinamojo žmogiškojo faktoriaus), tuomet bendrovės administracija įpareigoja prekybos centro vadovybę imtis priemonių, kad ateityje tokie atvejai nepasikartotų“, – patikino „Norfos“ atstovas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

D. Ryliškis problemos sprendimui taiko bendrą taisyklę.

„Pirkėjui įsigijus nekokybišką prekę, jis gali kreiptis į parduotuvės vadovybę ir jam bus grąžinti pinigai, arba prekė pakeista į kokybišką. Atskirais atvejais, jei pirkėjas patiria nuostolių – jie yra atlyginami. Suprantama, pirkėjų atsiprašoma už sukeltus nepatogumus“, – kalbėjo prekybos centro atstovas.

Matote nekokybiškų prekių? Pasidalinkite informacija su mumis.

TURI NUOTRAUKŲ AR VIDEO MEDŽIAGOS ŠIA TEMA?
Atsiųsk mums!
SIŲSTI

Dėkojame! Medžiaga sėkmingai išsiųsta redaktoriui.

REKLAMA

Peržiūrėjus, ji bus patalpinta į straipsnį.

SIŲSTI
arba
PRIDĖTI
Klaida: nuotrauka, kurią bandote įkelti, užima per daug vietos ... (kažkas panašaus)
Įkelkite savo turimas nuotraukas ar video medžiagą ir nurodykite savo kontaktinius duomenis, kad prireikus galėtume su jumis susisiekti.
PUBLIKUOTI
PUBLIKUOTI

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų