Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Puiku, pagaliau. Niekas nesilaiko 30 km/h Gedo prospekte, kaip ir nesilaiko 20 km/h senamiestyje. Niekas, išskyrus mane, nepraleidžia pėstčiųjų senamiestyje, nors ten jų pirmenybė.

Daug kas nesilaiko „eismas draudžiamas“ ženklo Vokiečių g. vienpusėje gatvėje. Daug kas nesilaiko kilpinio eismo ir iš Didžiosios g. važiuoja tiesiai į Rūdninkų.

Baudų neišvengiamumas yra tiesiog būtinybė, būtini yra reidai, nes automobilistai tampa nebepakaltinami. Per dieną nueidamas 6 km pirmyn-atgal iš darbo miesto centre vidutiniškai matau 5 automobilistus važiuojančius per raudoną. Ir čia ne žolytės parūkyti, kur kenki (tikėtina ne stirpriai) tik sau, čia 2t masės metalo gabalai su visomis iš to plaukiančiomis pasekmėmis KITIEMS dėl Niutono dėsnių.

Čia sodinti ir karti reikia, o ne inkšti dėl policinės valstybės.
@Marius Labai įdomu, kaip pėsčias gali praleisti kitus pėsčiuosius? Gal mažiau rūkyk ir grėsmių mažiau matysi? Vienintelis tikrai logiškas mokestis Vilniuje būtų BEVAIKIO mokestis. Gal tokiems kaip Marius pradės aiškiau matytis, kokias pasekmes turi nesureguliuoti šviesoforai, vėžliško greičio eismas ir visi tie pėstieji, kurie įsivaizduoja, kad gatvės skirtos jų pasivaikščiojimams? Trukdo automobiliai? Kraustytis į kaimą. Gana vieną kartą didmiesčiui primetinėti miestelių modelius. Vilniuje gatvės kemšasi dėl apsurūkiusiųjų sprendimų. Vilnius nėra Tauragė, čia atstumai didesni. Daugumai gyventojų automobilis yra būtina susisiekimo priemonė, o ne daiktas, skirtas pasimaivyti prieš kaimynus. Jei žmogus turi automobilį, vadinasi, jam jo reikia. O jeigu pats vaikštai po 6 KM., vadinasi, neturi nei šeimos, nei vaikų. Savo modelio neprimetinėk kitiems, kurie negali sau leisti šliaužioti po miestą.
Techninė apžiūra ir draudimas nebūtinas JAV, o judėjimas automobiliais ten intesyvesnis ir suprantamas kaip būtina susisiekimo priemonė į darbą. Manau , šioj vietoj užslėptas pasipinigavimas,o ne saugumo pagrindu išrašytos KET taisyklės
@Petras Visiškai pritariu. Viskas Vilniuje organizuojama, kad būtų patogu bevaikiams, pensininkams ir tiems, kurie niekaip nesugebėjo teisių išsilaikyti ar automobilio nusipirkti. Iš kitos kategorijos žmonių, pvz. šeimų su mažesniais vaikais, stengiasi paskutinį skatiką ištraukti. Na, paties mero gyvenimas viską pasako - išlėkė gyventi į bevaikę aplinką ir viską daro, kad tik tai kategorijai būtų patogu...
@Petras O kaip gi kitaip ištrauks pinigus iš žmonių? Pinigus traukia, milijonus susirenka, o keliai tragiški - siaurinami tik kokybiški keliai, o duobėtų apsimeta, kad nemato. Susirenka už automobilio stovėjimą, o atovėjimo vietų nelopo, sniego nevalo. Sugebėjo tik apsurdiškas tvoreles pastatyti, kad keleiviai iš automobilio išlipti negalėtų.
Ir pasakykit kad ne milicinej saly gyvenam. Radaram visuose kampuose pinigu pilna, kai tuo tarpu kriminaliniai nusikaltimai palikti uzmarsty, vagysciu mastai tik dideja, korupciniai nusikaltimai visada be atsakingu, smulkus nusikaltimai dulka stalciuose - zodziu viskas kas nenesa pelno palikta likimo valioj, bet radarai, nezymetos masinos, matuokliai, samdiniai su fotikais prie pereju - klesti. Matosi kad lietuviai klupet megejai.
Jausmas vairuojant Lietuvoje
Jausmas vairuojant Lietuvoje
Welcome to GULAG
Zuokas žada išmėžti šitą nesamonę, tai kaip ir aišku už ką balsuoti
@D Už Sinicą.
Lyg gyventumėm ne savo mieste, o didelėje perauklėjimo kolonijoje su nuolatiniu stebėjimu ir kamanų timpčiojimais. Ir viskas už mūsų pinigus. Mus išlaisvina nuo pinigų, nuo automobilių, nuo nuosavo būsto. Ne veltui gi vadinasi Laisvės partija.
Taip, už kelių erelių pinigus.
Taip, už kelių erelių pinigus.
@Bruknė gb
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų