Jau bemaž du mėnesius veikiančiu aplinkeliu keliaujantieji tarp pietinės ir šiaurinės Vilniaus dalių išvengia miesto centro spūsčių. Tačiau kai kurie vairuotojai bando sutaupyti dar daugiau laiko viršyto greičio sąskaita.
Vairuotojai lekia Lietuvoje niekur neleidžimu greičiu
Vilniaus vakariniame aplinkkelyje leistino greičio režimas yra padidintas iki 90 km/val. ir apribotas tik keliose vietose. Tačiau keli vairuotojai važiavo jokiame mūsų šalies kelyje neleidžiamu greičiu. Tarp užfiksuotų atvejų – 165 km/val. greičiu važiavęs automobilis „BMW 320“, 156 km/val. greitį sugebėjęs išvystyti automobilis „Audi A3“ ir „Infiniti QX56“, kurio užfiksuotas greitis – 154 km/val.
Svarbu pasirinkti saugų greitį
Saugaus eismo specialistai nuolat primena apie tragiškas greičio viršijimo kelyje pasekmes. O štai vairavimo Instruktorius Laurynas Uogintas pabrėžia, jog visų pirma turime pakalbėti apie saugų greitį, kuris ne visada sutampa su leistinu. ,,Saugaus greičio pasirinkimas aktualus visais metų laikais, bet žiemą – ypač, nes tuomet daugiau išorinių pavojų. Tokių kaip ledas, sniegas, prastesnis matomumas", - sako jis.
Priklausomai nuo eismo intensyvumo, pasirenkame greitį. ,,Jei slidus kelias ir plikšala, galime važiuoti ir 20, 30, 40 km/h. Jei kelias pravažinėtas, ne tik slidus ledas, galime ir greičiau. Bet reikia dar įvertinti racionaliai savo vairavimo įgūdžius ir automobilio būklę, padangas", - teigia vairavimo instruktorius Laurynas Uogintas.
Paklaustas, kiek derėtų mažinti greitį, kad būtų važiuojama saugiau, slidžiais keliais instruktorius pataria važiuoti bent 10-20 km/h lėčiau nei leidžiama.
Gresia didelės baudos
Lietuvos kelių policijos tarnyba informuoja, kad dėl visų užfiksuotų pažeidimų jau yra suformuoti greičio viršijimo protokolai, kurie netrukus pasieks vairuotojus. Atsakomybė už greičio viršijimą numatyta pakankamai griežta – asmenys, kurie leistiną greitį viršijo daugiau nei 50 km/val., neteks teisės vairuoti iki pusmečio, jiems bus skirtos 550 eurų siekiančios piniginės baudos.