VŠT duomenimis, vilniečiams kasmet išsiunčiama net 5 milijonai popieriaus lapų vien už šildymo paslaugas. Anot VŠT klientų aptarnavimo departamento direktoriaus Vilmanto Markevičiaus, klientų sąmoningumas vis auga, todėl ateinančiais metais šie skaičiai turėtų žymiai sumažėti. Savitarnos svetainėje klientai gali savarankiškai patys atsisakyti popierinių sąskaitų, pažymėję kitą pasirinktą sąskaitų pristatymo būdą.
Popierinėms sąskaitoms, iškeistoms į PDF sąskaitas, nereikia nei žurnalinio staliuko, nei segtuvo – jas patogu saugoti kompiuteryje ar peržiūrėti savitarnos svetainėje net mobiliajame telefone. O geriausia naujiena ta, kad tai gali padėti sutaupyti asmeninių finansų.
Kaip prisijungti prie savitarnos svetainės?
VŠT savitarnos svetainėje yra sukurtos individualios paskyros visiems įmonės klientams. Registruojantis pirmą kartą, reikia įvesti kliento kodą, kurį galima rasti atsiųstoje popierinėje sąskaitoje. Pradinį slaptažodį (jį galima vėliau pakeisti) sužinoma paskambinus klientų aptarnavimo tel. 1840 arba + 370 5 236 1030 (skambinant iš užsienio).
VŠT sukurtoje savitarnos svetainėje klientai gali peržiūrėti jiems skirtas sąskaitas ir mokėjimų istoriją, deklaruoti karšto vandens skaitiklių rodmenis (jei jie nėra nuskaitomi nuotoliniu būdu), peržiūrėti pranešimus apie laikiną šilumos ir karšto vandens išjungimą, patikslinti savo kontaktinius duomenis, kurie leistų su klientu susisiekti asmeniškai, pateikti prašymus ir klausimus.
Savitarnos svetainėje kiekvienam klientui yra skelbiami ir jam aktualūs įmonės pranešimai. Jei klientas yra pateikęs savo el. pašto adresą, įmonė jam išsiunčia elektronines žinutes apie naujus, jo paskyroje pateiktus pranešimus, pavyzdžiui, apie naujas sąskaitas, laikiną šilumos ir karšto vandens išjungimą ar kitą informaciją.
Paprasta sekti išlaidas
Žmonės visada nori žinoti, kas jų laukia ateityje ir dėl šios priežasties pasitelkia įvairių gudrybių – magiją, astrologiją, neurolingvistinį programavimą ir kt. Naudojantis savitarnos svetaine nuspėti, kokios bus kito mėnesio sąskaitos, yra kur kas paprasčiau.
Gautas PDF sąskaitas už šildymo paslaugas galima saugoti įrenginyje, arba tiesiog peržiūrėti jums skirtas sąskaitas ir mokėjimų istoriją VŠT savitarnos svetainėje. Tai patogus būdas stebėti energijos suvartojimo išlaidų pokyčius kiekvieną mėnesį, lyginti juos tarpusavyje.
Lengviau planuoti biudžetą
VŠT savitarnos svetainėje pasiekiamos visos sąskaitos už suteiktas Vilniaus šilumos tinklų paslaugas. Vilniečiai, užsiregistravę VŠT savitarnos svetainėje, be jokių papildomų pastangų gali stebėti tendencijas, kaip keičiasi įmokų dydžiai, sekti ir kontroliuoti asmeninius finansus bei iš anksto lengviau numatyti, kokią pinigų sumą reikės skirti mokesčiams.
Ši informacija gali būti naudinga net planuojant 2019 metų vasaros atostogas! Mokėjimų istorijoje galima lengvai įvertinti, kiek už VŠT paslaugas sumokama žiemos, ir kiek vasaros laikotarpiu. Žinodami skirtumą, galite drąsiai jį „rezervuoti“ išvykai ar pramogai tuo laikotarpiu.
Informacija savitarnos svetainėje – visada pasiekiama, ją lengvai rasite ir niekada nepamesite. Sąskaitą, kurią kas mėnesį rasite savitarnos svetainėje, paprasta apmokėti tiesiog bankiniu pavedimu. Technologijoms sparčiai šuoliuojant į priekį tai padaryti nesudėtinga net mobiliuoju telefonu.