Vilniaus „Siemens“ arenoje trečiadienį įvyko ypatinga šventė – čia apsilankė ir buvo iškilmingai apdovanotas 3 mln. lankytojas. Tai įvyko per VTB lygos ketvirtfinalio rungtynes tarp Vilniaus „Lietuvos ryto“ ir Maskvos srities „Chimki“ krepšinio klubų, o laiminguoju 3 mln. lankytoju tapo buhaltere dirbanti vilnietė Vidmantė Zubrienė, teigiama pranešime spaudai.
„Džiaugiamės, kad per pusaštuntų metų – nuo 2004 metų spalio, kai duris atvėrė „Siemens“ arena, sulaukėme jau daugiau kaip 3 mln. lankytojų. Todėl galime konstatuoti faktą, kad „Siemens“ arenoje jau apsilankė visa Lietuva. Ypač džiugu, kad daugelis žiūrovų tapo nuolatiniais arenos lankytojais“, – sako Vilniaus „Siemens“ arenos generalinis direktorius Vidmantas Šiugždinis.
Pasak V. Šiugždinio, matant, jog artėjama prie trijų milijonų lankytojų, šiam įvykiui buvo specialiai pasiruošta. „Laukėme laimingojo žiūrovo ir įsteigėme jam vertingą specialų prizą. Džiugu, jog iš visų 7 tūkst. krepšinio sirgalių, kurie susirinko į vakar dienos mačą, prizą laimėjo moteris, ir kaip paaiškėjo, aktyviai įvairiuose mūsų arenoje vykstančiuose renginiuose, ypač krepšinio varžybose, dalyvaujantis žiūrovas“, – sako Vilniaus „Siemens“ arenos generalinis direktorius.
3 mln. lankytoju tapusiai V. Zubrienei arenos generalinis direktorius V. Šiugždinis įteikė vertingą dovaną – dvi vietas arenoje įsikūrusiame BMW klube su galimybe visuose iki kitų metų balandžio 10 d. arenoje vyksiančiuose renginiuose apsilankyti nemokamai. Skaičiuojama, jog laimingoji žiūrovė kartu su savo vyru, vaikais ar draugais per metus galės pamatyti apie 100 renginių. Krepšinio klubo „Lietuvos rytas“ direktorius Martynas Purlys laimingajai įteikė „Lietuvos ryto“ marškinėlius su 3 000 000 numeriu. V, Zubrienė pažadėjo juos dėvėti – juk jie tokie vieninteliai.
„Labai mėgstu krepšinį, visuomet sergu už „Lietuvos ryto“ komandą ir, jei komanda žaidžia namų arenoje, visuomet stengiuosi varžybas stebėti gyvai. Šiaip nesu tas laimės kūdikis, kuriam sekasi loterijose, todėl tikrai nesitikėjau, jog laimingoji galiu būti aš. Kai išgirdau, jog tai žiūrovas iš mano sektoriaus, vėliau ir mano eilės, vis tiek nesitikėjau, jog tai būsiu aš. Todėl, kai video kube pamačiau savo veidą negalėjau tuo patikėti, pasimečiau, tačiau labai džiaugiuosi. Prizas nuostabus“, – iš karto po laimėjimo kalbėjo V. Zubrienė.
Ne mažiau laimingas atrodė ir drauge krepšinio varžybas stebėjęs moters vyras. „Kadangi į renginius nemokamai galėsime eiti dviese, eisime drauge su vyru. Be to, turime du vaikus – berniuką ir mergaitę. Tad, manau, kad ir koks bus renginys, bus kam jame sudalyvauti“, – džiaugėsi moteris.
Nuo Vilniaus „Siemens“ arenos atidarymo pradžios – pirmojo viešo renginio 2004 m. spalio 30 d. – arenoje įvyko 742 renginiai. Daugiausiai renginių įvyko ir daugiausiai žiūrovų arenoje apsilankė 2006 bei 2007 metais. Tuomet buvo surengta po 105 renginius, o metinis žiūrovų skaičius perkopė pusę milijono.
„Pirmaisiais metais po arenos atidarymo buvo didžiulis susidomėjimas arena, vyko daug renginių, ypač turint omenyje tai, jog 2004 metų pabaigoje – 2005 metų pradžioje dar neturėjome tiek daug renginių organizatorių, siūlančių aukšto lygio renginius, kiek jų turime šiandien. Vėliau, 2006 – 2007 metais, buvo labai palanki ekonominė situacija – išgyvenome pakilimą, todėl didėjo tiek renginių, tiek lankytojų skaičius. Pasikeitus ekonominei aplinkai, atitinkamai mažėjo tiek renginių, tiek lankytojų skaičius. Sunkiausi buvo 2009-ieji, kuomet arenoje įvyko 83 renginiai ir apsilankė tik apie 300 tūkst. lankytojų“, – arenos situaciją apžvelgė V. Šiugždinis.
Vilniaus „Siemens“ arenos generalinis direktorius džiaugiasi, jog nuo 2010 metų kasmet žiūrovų srautas vėl didėja. Praėjusiais, 2011 metais, arenoje įvyko 100 renginių, kuriuose apsilankė beveik 413 tūkst. žiūrovų. Šiemet per pirmuosius tris metų mėnesius „Siemens“ arenoje surengti 24 renginiai, kuriuos stebėjo beveik 100 tūkst. žiūrovų.
„Renginių lankytojų skaičiui įtakos turi ne tik ekonominė situacija ir gyventojų finansinis pajėgumas, bet ir kiti faktoriai. Pavyzdžiui, sporto renginių didelis lankomumo rodiklis – sporto šakos populiarumas ar komandos sėkmė. Jei mūsų namų komandai „Lietuvos rytas“ sezonas yra sėkmingas – klubas iškovoja pergales, žaidžia aukštesnėse lygose – krepšininkų palaikyti susirenka pilna arena“, – vardina V. Šiugždinis. – Šlovę pelniusių pasaulinių žvaigždžių Kylie Minogue, Eltono Johno, Bryano Adamso koncertai ar tokie žinomi šou gigantai kaip „Cirque du Soleil“, visuomet surenka pilnas sales. Jiems net ir prastesnė ekonominė situacija nėra tokia baisi“.