Tris kavines ir restoranus oro uoste bei restoraną „Grey“ sostinės senamiestyje valdančios „Juta jazz kava“ teigimu, konkurso sąlygose dalyviams keliami pertekliniai reikalavimai ir taip apribojamas dalyvių skaičius ir konkurencija.
Anot bendrovės vadovo Aido Pilkos, konkurso dalyvis turi arba naudoti tarptautinį prekės ženklą, priklausantį picerijų tinklui, kuris naudojamas bent 1 tūkst. picerijų, arba naudoti Lietuvos prekės ženklą, turintį bent dvi picerijas, iš kurių bent viena veiktų Vilniuje esančiame 12 tūkst. kvadratinių metrų prekybos centre. Be to, konkurso dalyvio metinės pardavimo pajamos turi būti ne mažesnės nei 1,5 mln. eurų, iš kurių bent 40 proc. sudaro picos.
Vilniaus oro uosto komunikacijos vadovo Mariaus Zeleniaus teigimu, kvalifikaciniai reikalavimai konkurso dalyviams keliami tam, kad pagrindinio šalies oro uosto keleivius aptarnautų patyrę ir didelius klientų srautus aptarnauti gebantys operatoriai, o žinomi prekės ženklai reikalingi tam, kad vartotojai pasitikėtų ir norėtų lankytis restorane.