• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Balandžio 26-osios naktį iš Vilniaus oro uosto pakilo vienas didžiausių keleivinių orlaivių „Boeing 767“. Sostinės oro vartai jau yra aptarnavę panašaus dydžio lėktuvus, tačiau šis „Boeing 767“ pažymėjo reguliarių užsakomųjų tolimųjų skrydžių pradžią Lietuvos oro uostų istorijoje.

4

Balandžio 26-osios naktį iš Vilniaus oro uosto pakilo vienas didžiausių keleivinių orlaivių „Boeing 767“. Sostinės oro vartai jau yra aptarnavę panašaus dydžio lėktuvus, tačiau šis „Boeing 767“ pažymėjo reguliarių užsakomųjų tolimųjų skrydžių pradžią Lietuvos oro uostų istorijoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

 

Nors ne vienam mūsų šalies keliautojui skrydžiai į tolimąsias šalis asocijuojasi su už Atlanto esančia ir svajonių šalimi vadinama Amerika, iš Vilniaus pradėjo skraidyti orlaivis, galintis įveikti kur kas daugiau kilometrų. Palyginimui, iki JAV rytinės pakrantės, Niujorko, tenka skristi 6950 km, iki Madagaskaro – 8452 km.

REKLAMA

 

Lietuvos oro uostų Aviacinių paslaugų skyriaus vadovo Aurimo Stikliūno teigimu, Vilniaus oro vartai suteiks visas operacines galimybes, skirtas aptarnauti šiems ilgųjų nuotolių skrydžiams.

 

„Labai džiaugiamės istoriniu įvykiu Vilniaus oro uoste. Tai puiki galimybė mūsų šalies keliautojams iš arti pažinti šią egzotinę šalį – Madagaskarą. Taip pat džiugu, kad didesnio tipo orlaiviai vis dažniau apsilanko mūsų sostinės oro vartuose“, – teigia A. Stikliūnas.

REKLAMA
REKLAMA

 

Anksčiau Vilniaus oro uostas yra aptarnavęs panašaus dydžio ar net didesnius orlaivius. Tai dažniausiai būdavo įvairūs tarptautiniai ar kariniai skrydžiai. Skraidydami didelio tipo orlaiviais, tokiais kaip „Boeing 747“ ar minimu „Boeing 767“ į Lietuvą atvyksta užsienio valstybių aukščiausios valdžios atstovai. Dukart per savaitę Vilniuje nusileidžia krovinius skraidinantis orlaivis „Airbus A330-200F“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

 

Teigiama, kad bene dažniausiai iš Vilniaus oro uosto kylantys „Airbus A320“ arba „Boeing 737“ talpina apie 180 keleivių, o į Madagaskarą išskridęs „Boeing 767“ talpina net 259 ekonominės klasės ir 8 verslo klasės vietas.

 

Skrydis į Madagaskarą organizuojamas kelionių organizatoriaus „ITAKA Lietuva“ bendradarbiaujant su italų oro bendrove „Blue Panorama Airlines“.

REKLAMA

 

Kompanijos generalinis direktorius Dominikas Milowskis užsimezgusią partnerystę vertina labai pozityviai.

 

„Metus laiko gyvuojantis mūsų bendradarbiavimas plėtojasi sklandžiai. Turiu pastebėti Vilniaus oro vartų komandos įsigilinimą ir reikiamus pasiūlymus tiek kalbant apie skrydžių technines procedūras, tiek ir apie rinkodarinius veiksmus oro uoste“, – kalba D. Milowskis.

REKLAMA

 

D. Milowskis pažymi, kad pirmasis tolimųjų reisų orlaivis, kurio keliautojai buvo išlydėti su sveikinimais ir staigmenomis, iš Vilniaus kilo pasiekęs 100 proc. vietų užpildymo rodiklį. Jo teigimu, siūlyti Lietuvos keliautojams atostogas tolimojoje Madagaskaro Bė saloje nuspręsta atsižvelgus į keletą aplinkybių.

 

„Turime kelionių didelio tipo orlaiviais organizavimo patirties skrendant iš Lenkijos oro uostų. Tai todėl nusprendėme pabandyti ir pasiūlyti tokius skrydžius Lietuvos keliautojams, juolab kad anksčiau tolimųjų reguliarių užsakomųjų tiesioginių skrydžių iš Vilniaus nebuvo rengta. Kita vertus, žinome, kad Lietuvos keliautojai vyksta atostogauti į egzotiškas šalis. Taigi, matome potencialą organizuoti tokias išskirtines išvykas“, – sako D. Milowskis.

 

Skrydis nuo Vilniaus iki Madagaskaro Bė salos užtrunka apie 11 valandų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų