„Remonto metu didžiausias dėmesys skiriamas pastato inžinerinėms sistemoms: vėdinimui, šildymui ir apšvietimui. Į interjero sprendimus žvelgiama atsakingai ir siekiama, kad atlikti remonto darbai derėtų su ateityje vyksiančiu „Vilnius Connect” architektūrinį konkursą laimėjusio projekto „Green Connect” įgyvendinimu, o šiandien pritaikytos idėjos būtų tinkamos ir būsimiems pokyčiams”, – sako Novilė Valančė, AB „Lietuvos geležinkeliai“ Komunikacijos partnerė.
Po remonto, Vilniaus geležinkelio stotis pasikeis ne tik vizualiai. Ją žadama padalinti į tris dalis: prekybos ir maitinimo zoną, laukiamąją salę ir paslaugų zoną.
Prekybos ir maitinimo zonoje, kurios geležinkelio stotyje anksčiau nebuvo, atsiras įvairios užkandinės ir kavinės. Keleiviai, laukdami traukinio, čia galės prisėsti, atsigerti kavos ir smagiai praleisti laiką.
Paslaugų zonoje atsiras reklamos plotai bei bus nuomojamos erdvės paslaugų tiekėjams. Komercinis plotas padidės daugiau nei šešis kartus – nuo 260 iki 1686 kv. metrų.
Stoties erdves imtasi perplanuoti tam, kad efektyviau išnaudoti stoties plotą bei sukurti daugiafunkcinę erdvę. Po remonto stotis taps patogesnė ir labiau pritaikyta keleiviams ir verslo sektoriaus atstovams.
Paskutinį kartą Vilniaus geležinkelio stoties pastato vidaus kapitalinis remontas atliktas 1998 metais.