Rengdamasi vasarą prasidėsiančiai miesto transporto pertvarkai, savivaldybė judriausiose vietose jau pradėjo braižyti ir įrenginėti papildomas A juostas, šeštadienį rašo "Lietuvos ryto" priedas "Sostinė".
"Darbus stengiamės atlikti mažiausiomis išlaidomis. O lėšų reikia. Juk ant žolės neasfaltuosi. Naujai juostai juk reikia pagrindą pakloti, įvertinti po žeme besidriekiančias komunikacijas", - sakė savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento direktoriaus pavaduotojas Algirdas Šešelgis.
Tačiau eismo organizavimo specialistai įžvelgia ne tik A juostų naudą, bet ir žalą. Jos pavyktų išvengti tik tuomet, jei dalis vilniečių iš nuosavų automobilių persėstų į miesto transportą.
Greitieji autobusai, o vėliau tramvajai važiuos ten, kur keleivių srautai didžiausi, o intervalai tarp transporto priemonių bus skirtingi piko ir ne piko metu.
Laisvės prospekte vadinamąją A juostą kelininkai baigia įrengti plačios skiriamosios juostos sąskaita. Savivaldybė taip pat ketina paplatinti Žirmūnų, Ukmergės, vėliau – Ozo, Kalvarijų gatves.
Sostinėje yra ir daugiau vietų, kur turėtų atsirasti A juostos. Tai Švitrigailos gatvės ruožas tarp Kauno ir J.Basanavičiaus gatvių, Dariaus ir Girėno gatvė tarp Eišiškių plento ir Tūkstantmečio gatvės, taip pat Žemaitės gatvė.