• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar pastebėjote, kad daugelis įsigijęs ar sukūręs nepriekaištingą Nissan Skyline GT-R(KGC10) repliką, stengiasi jį išlaikyti kuo originalesni. Tačiau ne visi nori savo garaže turėti autentišką automobilį, kuris primintų nespalvotus filmus. Jauni, ambicingi ir kitokį požiūrį į mašinas turintys automanai nusiperka KGC10, nusitempia jį į garažą ir aprūpina tokiomis detalėmis apie kurias šis automobilis galėjo tik pasvajoti.
Savo rankoje raktelius sukiojantis Roy'jus yra šio automobilio savininkas. Prieš keletą metų įsigijęs nepriekaištingos būklės Nissan Skyline 2000 GT, jis nusprendė sukurti ne tik GT-R kloną, bet kažką įdomesnio, išskirtinesnio ir įdomesnio.
Vaikinas savo 2000 GT aprūpino GT-R sparnais, RS Watanabes, visiškai naujomis interjero detalėmis ir romantiškai murkiančiu 2,8 litro benzininiu varikliu, kuris pakeitė pakankamai seną 2 litrų motorą.
Tačiau jam to buvo per mažai. Per maždaug vienerius metus vaikinas įsigijo daugybę įvairiausių smulkių detalių. Pradedant GT-R ženkeliais ir baigiant labai retu ir originaliu GT-R vairu.
Nuo 2007 metų vaikinas sugebėjo pakeisti labai, labai daug detalių, tačiau jis dėl to nesijaudina.
„Automobilių tobulinimas suteikia galimybę pašalinti trūkumus ir sukurti mašiną apie kurią svajojote visą gyvenimą“, - priduria Roy'jus.

Ar pastebėjote, kad daugelis įsigijęs ar sukūręs nepriekaištingą Nissan Skyline GT-R(KGC10) repliką, stengiasi jį išlaikyti kuo originalesni. Tačiau ne visi nori savo garaže turėti autentišką automobilį, kuris primintų nespalvotus filmus. Jauni, ambicingi ir kitokį požiūrį į mašinas turintys automanai nusiperka KGC10, nusitempia jį į garažą ir aprūpina tokiomis detalėmis apie kurias šis automobilis galėjo tik pasvajoti.
Savo rankoje raktelius sukiojantis Roy'jus yra šio automobilio savininkas. Prieš keletą metų įsigijęs nepriekaištingos būklės Nissan Skyline 2000 GT, jis nusprendė sukurti ne tik GT-R kloną, bet kažką įdomesnio, išskirtinesnio ir įdomesnio.
Vaikinas savo 2000 GT aprūpino GT-R sparnais, RS Watanabes, visiškai naujomis interjero detalėmis ir romantiškai murkiančiu 2,8 litro benzininiu varikliu, kuris pakeitė pakankamai seną 2 litrų motorą.
Tačiau jam to buvo per mažai. Per maždaug vienerius metus vaikinas įsigijo daugybę įvairiausių smulkių detalių. Pradedant GT-R ženkeliais ir baigiant labai retu ir originaliu GT-R vairu.
Nuo 2007 metų vaikinas sugebėjo pakeisti labai, labai daug detalių, tačiau jis dėl to nesijaudina.
„Automobilių tobulinimas suteikia galimybę pašalinti trūkumus ir sukurti mašiną apie kurią svajojote visą gyvenimą“, - priduria Roy'jus.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų