Dėl mums nelabai suprantamų priežasčių, „Nissan“ vadovai nenori šios vietos paversti didžiuliu muziejumi, kurį galėtų aplankyti ne tik Japonijoje gyvenantys automanai, bet ir į šią šalį atvykę turistai. O pamatyti šioje vietoje tikrai yra ką.
Pavyzdžiui, vienas rečiausių „Nissan“ superautomobilių - „Nissan R390 GT1“. Sukurtas lenktynių trasoms, pritaikytas bendro naudojimo keliams, „R390 GT1“ galėjo pasiekti 354 km/val. maksimalų greitį, iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 3.2 sekundes, 0 iki 160 km/val. vos per 6.5 sekundės. Anuomet tai buvo greičiausias japoniškas automobilis.
„Nissan“ iš viso pagamino vos du „R390 GT1“ egzempliorius. Kiekvienas iš jų buvo pardavinėjamas po 1 mln. dolerių. Vienas „R390 GT1“ modelis buvo parduotas aukcione, o kitas atsidūrė štai šiam „Nissan“ muziejuje.
1993 Skyline GT-R
1998 Skyline GT-R No. 23 'Pennzoil NISMO GT-R'
2002 Skyline GT-R No. 22 JGTC
1983 Bluebird Super Silhouette
1983 Skyline Super Silhouette
1983 Silvia Super Silhouette
1999 R391 (Skirtas Le Manui)
1985 GTP ZX-Turbo
1985 R85V (Skirtas Le Manui)
1988 R88C
1991 R91CP (Skirtas WEC, Daytona lenktynėms)
1992 R92CP (JSPC )
1992 NP35 (JSPC)
1997 R390 GT1 (Skirtas Le Manui)
1988 Skyline GTS-R
1973 Fairlady 240Z
1989 Skyline GTS-R (Skirtas Japonijos kėbulinių automobilių čempiontui)
1993 STP Taisan Skyline GT-R