• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Beveik kiekvienas automobilių gamintojas turi slaptą „kambarėlį“, kuriame stūkso seniausi, greičiausi ar rečiausi modeliai. „Porsche“ turi atskirą muziejų, kuriame stovi rečiausi markės automobiliai, itališkų automobilių gamintojai turi atskirą sandėlį, kuriame stovi serijinės gamybos nepasiekę koncepciniai modeliai. Tuo tarpu „Nissan“ turi atskirą spintelę, kurioje kaupiami automobilių sportui paruošti bolidai. 
Kad ir kokie populiarūs būtų „Nissan Juke“ ar „Nissan Qashqai“, japoniškų automobilių gamintoja nuolatos skyrė didžiulį dėmesį autosporto varžyboms. Praėjusiais metais „Nissan“ 24 valandų lenktynėse Le Mano dalyvavo su priekiniais ratais varomu LMP1 klasės bolidu, „Nissan GT-R Nismo GT3“ praėjusiais metais nugalėjo „Blancpain Endurance PRO Cup“ ir „Super GT GT300“ čempionatuose. Todėl nenuostabu, jog „Nissan“ nusprendė kaupti būtent automobilių sportui skirtus bolidus.

Beveik kiekvienas automobilių gamintojas turi slaptą „kambarėlį“, kuriame stūkso seniausi, greičiausi ar rečiausi modeliai. „Porsche“ turi atskirą muziejų, kuriame stovi rečiausi markės automobiliai, itališkų automobilių gamintojai turi atskirą sandėlį, kuriame stovi serijinės gamybos nepasiekę koncepciniai modeliai. Tuo tarpu „Nissan“ turi atskirą spintelę, kurioje kaupiami automobilių sportui paruošti bolidai. 
Kad ir kokie populiarūs būtų „Nissan Juke“ ar „Nissan Qashqai“, japoniškų automobilių gamintoja nuolatos skyrė didžiulį dėmesį autosporto varžyboms. Praėjusiais metais „Nissan“ 24 valandų lenktynėse Le Mano dalyvavo su priekiniais ratais varomu LMP1 klasės bolidu, „Nissan GT-R Nismo GT3“ praėjusiais metais nugalėjo „Blancpain Endurance PRO Cup“ ir „Super GT GT300“ čempionatuose. Todėl nenuostabu, jog „Nissan“ nusprendė kaupti būtent automobilių sportui skirtus bolidus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nissan (2)


Dėl mums nelabai suprantamų priežasčių, „Nissan“ vadovai nenori šios vietos paversti didžiuliu muziejumi, kurį galėtų aplankyti ne tik Japonijoje gyvenantys automanai, bet ir į šią šalį atvykę turistai. O pamatyti šioje vietoje tikrai yra ką.
Pavyzdžiui, vienas rečiausių „Nissan“ superautomobilių - „Nissan R390 GT1“. Sukurtas lenktynių trasoms, pritaikytas bendro naudojimo keliams, „R390 GT1“ galėjo pasiekti 354 km/val. maksimalų greitį, iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 3.2 sekundes, 0 iki 160 km/val. vos per 6.5 sekundės. Anuomet tai buvo greičiausias japoniškas automobilis.
„Nissan“ iš viso pagamino vos du „R390 GT1“ egzempliorius. Kiekvienas iš jų buvo pardavinėjamas po 1 mln. dolerių. Vienas „R390 GT1“ modelis buvo parduotas aukcione, o kitas atsidūrė štai šiam „Nissan“ muziejuje.

REKLAMA

Nissan (3)


1993 Skyline GT-R



Nissan (4)


1998 Skyline GT-R No. 23 'Pennzoil NISMO GT-R'



Nissan (5)


2002 Skyline GT-R No. 22 JGTC



Nissan (6)


1983 Bluebird Super Silhouette



Nissan (7)


1983 Skyline Super Silhouette



Nissan (8)


1983 Silvia Super Silhouette



Nissan (9)


1999 R391 (Skirtas Le Manui)



Nissan (10)


1985 GTP ZX-Turbo



Nissan (11)


1985 R85V (Skirtas Le Manui)



Nissan (12)


1988 R88C 



Nissan (13)


1991 R91CP (Skirtas WEC, Daytona lenktynėms)



Nissan (14)


1992 R92CP (JSPC )



Nissan (15)


1992 NP35 (JSPC)



Nissan (16)


1997 R390 GT1 (Skirtas Le Manui)



Nissan (18)


1988 Skyline GTS-R



Nissan (19)


1973 Fairlady 240Z



Nissan (20)


1989 Skyline GTS-R (Skirtas Japonijos kėbulinių automobilių čempiontui)



Nissan (21)


1993 STP Taisan Skyline GT-R



Nissan (22)


GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų