• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienas save gerbiantis automobilių gamintojas, turi savo asmeninę dizaino studiją, kurioje nusprendžiama kaip atrodys būsimi „Opel“ automobiliai. Vienas populiariausių automobilių gamintojų Europoje - „Opel“, savo asmeninę dizaino studiją turi net nuo 1964 metų. „Opel“ gali pasigirti, jog turi vieną seniausių asmeninių dizaino studijų pasaulyje!
Kadangi „Opel“ priklauso „General Motors“, nenuostabu, jog šios kompanijos dizaino centras atrodo beveik identiškas tam, kuris stovi Detroite, o jame dirba „General Motors“ specialistai.

Kiekvienas save gerbiantis automobilių gamintojas, turi savo asmeninę dizaino studiją, kurioje nusprendžiama kaip atrodys būsimi „Opel“ automobiliai. Vienas populiariausių automobilių gamintojų Europoje - „Opel“, savo asmeninę dizaino studiją turi net nuo 1964 metų. „Opel“ gali pasigirti, jog turi vieną seniausių asmeninių dizaino studijų pasaulyje!
Kadangi „Opel“ priklauso „General Motors“, nenuostabu, jog šios kompanijos dizaino centras atrodo beveik identiškas tam, kuris stovi Detroite, o jame dirba „General Motors“ specialistai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

0_12df2d_c11aa425_orig


Jeigu anapus Atlanto esantis „General Motors“ dizaino centras yra didžiausias pasaulyje, tai „Opel“ kompanijos dizaino centras yra didžiausias Europoje. Taip, didžiausias dizaino centras priklauso ne „Volkswagen“, „Fiat“, o „Opel“, kuri labai dažnai atlikdavo juodą „General Motors“ koncerno darbą.

REKLAMA

0_12df1b_38c22aff_orig


„Opel“ nuo kitų kompanijų išsiskiria ir tuo, jog yra savarankiška. Daugelis didžiųjų gamintojų samdosi nepriklausomas kompanijas, kurios už tam tikrą sumą pinigų atlieka sunkų darbą. Tuo tarpu „Opel“ kompanijos specialistai visus darbus atlieka patys. Nuo A iki Z.

0_12df19_c30e4c1c_orig


Kaip manote, kodėl „Opel“ kiekvienais metais patiria nuostolius? Ne dėl to, kad niekas neperka „Opel“ automobilių, o dėl to, kad „Opel“ specialistų išlaikymas kainuoja daugiau negu analogiškų kompanijų.

REKLAMA
REKLAMA

0_12df0f_6961e2b8_orig


Ši nuotrauka puikiai iliustruoja kaip atrodo pirmasis „Opel“ automobilio prototipas. Prie vieno projekto dirbantys dizaineriai dažniausiai sukuria tris arba keturias realaus dydžio koncepcijas.

0_12df2f_87bef528_orig


„Opel“ dizaineriai prie vieno realaus dydžio eskizo užtrunka ne keletą savaičių, bet 5 arba 6 valandas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

17_1


Kaip bebūtų keista, tačiau prie vieno automobilio eskizo dirba ne 20 ar 30, o tik 5 žmonės!

10_4


Kiečiausių specialistų darbo įrankiai.

11_5


Automobilių kūrimo procesas per 50 metų pasikeitė neatpažįstamai. Jeigu anksčiau visų automobilių eskizai buvo piešiami ant balto popieriaus lapo, tai dabar ...

9_6


Technologijų dėka pavyko automobilio kūrimo procesą pagreitinti kelis kartus.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų