Jeigu anapus Atlanto esantis „General Motors“ dizaino centras yra didžiausias pasaulyje, tai „Opel“ kompanijos dizaino centras yra didžiausias Europoje. Taip, didžiausias dizaino centras priklauso ne „Volkswagen“, „Fiat“, o „Opel“, kuri labai dažnai atlikdavo juodą „General Motors“ koncerno darbą.
„Opel“ nuo kitų kompanijų išsiskiria ir tuo, jog yra savarankiška. Daugelis didžiųjų gamintojų samdosi nepriklausomas kompanijas, kurios už tam tikrą sumą pinigų atlieka sunkų darbą. Tuo tarpu „Opel“ kompanijos specialistai visus darbus atlieka patys. Nuo A iki Z.
Kaip manote, kodėl „Opel“ kiekvienais metais patiria nuostolius? Ne dėl to, kad niekas neperka „Opel“ automobilių, o dėl to, kad „Opel“ specialistų išlaikymas kainuoja daugiau negu analogiškų kompanijų.
Ši nuotrauka puikiai iliustruoja kaip atrodo pirmasis „Opel“ automobilio prototipas. Prie vieno projekto dirbantys dizaineriai dažniausiai sukuria tris arba keturias realaus dydžio koncepcijas.
„Opel“ dizaineriai prie vieno realaus dydžio eskizo užtrunka ne keletą savaičių, bet 5 arba 6 valandas.
Kaip bebūtų keista, tačiau prie vieno automobilio eskizo dirba ne 20 ar 30, o tik 5 žmonės!
Kiečiausių specialistų darbo įrankiai.
Automobilių kūrimo procesas per 50 metų pasikeitė neatpažįstamai. Jeigu anksčiau visų automobilių eskizai buvo piešiami ant balto popieriaus lapo, tai dabar ...
Technologijų dėka pavyko automobilio kūrimo procesą pagreitinti kelis kartus.