Bet keli viešbučio darbuotojai forumų svetainėje „Quora“ atskleidė paslaptis, kurių viešbučių lankytojai iki šiol nežinojo, rašo portalas bussinessinsider.com.
Dauguma viešbučių kambarinėms moka už sutvarkytus kambarius
Dalis diskusijos dalyvių – kambarinės arba jų bendradarbiai – atskleidė, kad jų atlyginimas priklauso nuo to, kiek kambarių jie spėja sutvarkyti. Ką tai reiškia? Kuo purvinesnis kambarys, tuo daugiau laiko reikia jį sutvarkyti, tuo mažiau pinigų kambarinė uždirbs. Tai dar viena priežastis kambariuose palaikyti tik palyginti tvarkingus kambarius.
Geriausias metas apsistoti viešbučiuose – pirmieji mėnesio sekmadieniai
Vienas diskusijos dalyvis užsiminė, kad palankiausia viešbutyje apsistoti vieną pirmųjų mėnesio sekmadienių. Priežastis paprasta – dauguma poilsiautojų kraunasi daiktus namo, o keliaujantys verslininkai dar neatvyko, vadinasi, gausite didesnį kambarių pasirinkimą.
Užsisakydami kambarį per tarpininką nebūtinai sutaupysite
Daugiau nei vienas diskusijos dalyvis užsiminė, kad internetiniai puslapiai, kuriuose masiškai pateikiami viešbučių pasiūlymai, visai nebūtinai padės jums sutaupyti, nes viešbučiai į juos kreipiasi, kai turi per daug laisvų kambarių.
Geriau nesiartinkite prie viešbučio stiklinių
Didžioji dalis forumo diskusijos virė apie viešbučių kambariuose esančias stiklines ir tai, kodėl geriau jomis nesinaudoti. Dažniausiai nurodoma priežastis – jose tiesiog veši bakterijos.
Patalynė keičiama ne taip dažnai, kaip norėtumėte
Šią viešbučio darbuotojų atskleistą paslaptį galėjote įtarti ir patys. Kita vertus, ir namuose patalus turbūt keičiame ne kas porą dienų.
Viešbučiai dažniausiai gerai sutaria su vietine policija
Kai pagalvoji, kiek žmonių aplanko viešbučius ir kokia dalis jų ką nors švenčia arba atostogauja, nesunku įsivaizduoti, kaip dažnai viešbučiuose tenka apsilankyti policijai. Dažniausiai dėl šios priežasties viešbučio valdžia gerai sutaria su vietos policija ir medikais.
Galite apsistoti viename viešbutyje su garsenybe, bet to nesužinosite
Dauguma viešbučių gerbia besisvečiuojančias garsenybes ir aukšto rango svečius, jei šie pageidauja, kad jų viešnagė būtų kuo ramesnė. Pasak vieno iš buvusių viešbučio darbuotojų, įžymūs svečiai paprastai atvyksta vėlai naktį, kai žmonių kaip įmanoma mažiau.
Kuo gražiau elgsitės su viešbučio personalu, tuo geriau jums
Maloniai elgtis su jus aptarnaujančiu personalu – vienas protingiausių poelgių, jei norite užmegzti glaudesnį ryšį. Dauguma darbuotojų gali jums suteikti nuolaidų ir privilegijų. Beje, darbuotojai įsimena dažnai apsilankančius viešbučio svečius ir apdovanoja jų lojalumą nemokamai pagerindami kambarius ar kitokiomis paslaugomis.