(nuotr. Chars_Ill)
Šio automobilio autorius yra Daijiro Inada. Japoniškų automobilių gerbėjams šio automano vardas turėtų būti gerai žinomas, nes jis yra itin populiaraus „Option“ žurnalo įkūrėjas. Be to, būtent Daigiro Inada buvo vienas iš tų, kuris ženkliai prisidėjo prie drifto, kaip automobilių sporto, populiarinimo Japonijoje ir už jos ribų.
Greitiems automobiliams silpnybę turintis benzingalvis nepraleido progos vienetinį universalą pademonstruoti „Option“ žurnale bei pasidžiaugti aplinkinių reakcija įvairiose, Japonijoje vykusiose parodose.
(nuotr. Chars_Ill)
Vėliau automobilis atliko savo pareigą ir labai dažnai buvo naudojamas lenktynių trasoje. Matote, šio projekto autorius ne tik perdarė „Skyline“ kėbulą, bet ir atliko ne vieną reikšmingą patobulinimą, kuris leido benzininio variklio galią padidinti iki 1000 AG.
Automobilio galimybių demonstraciją kone idealiai apibūdina „Tsukuba“ lenktynių trasoje užfiksuotas vieno rato įveikimo laikas – 1 minutė ir 04.452 sek, o tai – geresnis rato įveikimo laikas už tokius grandus kaip: „McLaren F1“, „997“ kartos „Porsche 911 GT3“ ar „Mercedes-Benz A45 AMG“.
(nuotr. Chars_Ill)
Ne ką mažiau įspūdingus pasirodymus automobilis demonstruodavo ir akceleracijos bandymuose. 1/4 mylios atstumą jis įveikdavo per 11,89 sek. ir atsiradus progai pasiekdavo 304 km/val. maksimalų greitį.
Šiai dienai automobilis važinėja Gvatemalos keliais. Kada ir kodėl šis automobilis atsidūrė būtent ten – nežinia.