• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Automobilių gamintojai „granturismo“, „grand tourer“ ir GT pavadinimus skiria modeliams, kurie pasižymi galia, prabanga ir komfortu. Tiesa, šį segmentą prieš 75 metus sukūrė „Maserati“ ir parodė pasauliui, kad sportiški automobiliai gali būti rafinuoti bei patogūs ilgose kelionėse. Neseniai gamintojas pristatė naujausią „GranTurismo“ serijos modelį, o nuo kovo jis atvyksta ir į Lietuvą.


Automobilių gamintojai „granturismo“, „grand tourer“ ir GT pavadinimus skiria modeliams, kurie pasižymi galia, prabanga ir komfortu. Tiesa, šį segmentą prieš 75 metus sukūrė „Maserati“ ir parodė pasauliui, kad sportiški automobiliai gali būti rafinuoti bei patogūs ilgose kelionėse. Neseniai gamintojas pristatė naujausią „GranTurismo“ serijos modelį, o nuo kovo jis atvyksta ir į Lietuvą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Po Antrojo pasaulinio karo dauguma vairuotojų galėjo rinktis iš dviejų tipų automobilių: sportiškų ir nepatogių kasdienai arba komfortiškų, bet stokojančių dinamikos. „Maserati“ su tokia padėtimi taikstytis nenorėjo ir pagamino visiškai naujo tipo automobilį – „A6 1500 GranTurismo“. Galingas dviejų durų keturvietis kupe modelis su minkšta pakaba ir prabangiu salonu pradėjo naują erą, prie kurios galiausiai prisijungė beveik visi pasaulio gamintojai.

REKLAMA

Šiandien „Granturismo“ modeliai privalo turėti galingą variklį, stilingą kėbulą, keturias vietas, o salone naudojamos tik prabangiausios ir inovatyviausios medžiagos. Kaip pasakoja „Maserati“ namų Vilniuje pardavimų vadovas Karolis Neimanatas, kiekviena iš šių savybių naujajame „Maserati GranTurismo“ modelyje yra išreikšta stipriau nei bet kada.

REKLAMA
REKLAMA

„Sportiškumas, prabanga ir komfortas – dalykai, kurių kiekvienas tikisi iš „granturismo“ stiliaus automobilio. Savo naujausiame modelyje „Maserati“ naudoja inovatyvius galingus variklius, iki šiol nematytas salono apdailos medžiagas ir technologinius sprendimus, kurie kiekvieną kelionę paverčia lengva ir atpalaiduojančia. Džiaugiuosi, kad pagaliau „Maserati GranTurismo“ atvyko į Lietuvą ir klientai galės iš arčiau susipažinti, kaip šiandien atrodo modelis, sukūręs visiškai naują segmentą automobilių rinkoje“, – pasakoja K. Neimantas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Maserati GranTurismo Trofeo

Trasose gimęs sportiškumas


Per 75 metus „GranTurismo“ dizaino filosofija išliko beveik nepakitusi – ilgas variklio dangtis, sportiškos proporcijos, žemėjanti stogo linija ir elegantiškos linijos. Pasak gamintojo, tai yra tik rūbas, po savimi slepiantis inovatyvią inžineriją ir „Maserati GranTurismo“ dinamikos paslaptis.

REKLAMA

„Maserati“ namuose Vilniuje pristatomas „Gran Turism“ modelis yra labiausiai orientuotas į sportiškumą. „Trofeo“ versijoje šis kupe generuoja net 550 AG. Tai leido pasiekti revoliucinis 3 litrų „Maserati Nettuno“ variklis. Jis prieš porą metų debiutavo supersportiniame modelyje MC20 ir pademonstravo technologiją, kuri iki šiol buvo matyta tik „Formulės-1“ boliduose. 

REKLAMA

„Nettuno“ varikliai kiekviename cilindre turi dvigubą uždegimo kamerą su papildoma žvake ir purkštuku. Kitaip tariant, specialioje kameroje dalis degalų ir oro mišinio yra uždegama dar prieš uždegimą cilindre. Taip „Maserati“ pavyko iš gana kompaktiško variklio išgauti daug galios, o ties aukštais sūkiais automobilio charakteris pasikeičia neatpažįstamai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Maserati GranTurismo Modena“ versijoje automobilis komplektuojamas su tokiu pačiu varikliu, tik išvystančiu 490 AG. Tuo tarpu galingiausia bus visiškai elektrinė „Folgore“ versija. Ji turės 3 galingus variklius, kurie automobiliui suteiks net 760 AG. Visa baterijos ir variklių technologija čia yra perimta iš „Formula E“ lenktynių elektrinių bolidų.

REKLAMA

Maserati GranTurismo Trofeo

Prabanga, kylanti iš harmonijos


Antrasis dalykas, neatsiejamas nuo visos „GranTurismo“ serijos – prabanga. Ji naujajame „Maserati GranTurismo“ kuriama pasitelkiant išskirtines medžiagas, ypatingą dėmesį detalėms ir technologijas. Čia susitinka itališka rankų darbo tradicija su inovacijomis ir technologijomis, o „Maserati“ šį principą pavadino skirtumų pusiausvyra.

REKLAMA

Kiekvienas paviršius atrodo natūraliai, todėl šioje aplinkoje ne tik gera būti, bet ir norisi paliesti apdailas. Sėdynės atrodo skulptūriškai, nes galvos atlošai yra tiesiogiai sujungti su jomis. Svarbu ir tai, kad nepamiršti ir gale sėdintys keleiviai. Jų sėdynės atkartoja priekinių dizainą ir formas, todėl salonas yra praktiškas ir atrodo harmoningai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tuo tarpu elektrinėje versijoje „Folgore“ interjero dizaine buvo žengtas dar vienas naujas žingsnis. „Maserati“ čia panaudojo „Econyl“ medžiagą, pagaminta iš perdirbtų tinklų, kurie buvo ištraukti iš jūros. Papildomai šis nailono audinys dar buvo išgraviruotas lazeriu, todėl salone sukuria nestandartinius raštus, kurie žadina smalsumą.

REKLAMA

Maserati GranTurismo Trofeo

Technologijų padiktuotas komfortas


Per 75 metus mūsų suvokimas apie automobilių komfortą pasikeitė neatpažįstamai, tačiau tai vis dar yra viena pagrindinių „Maserati GranTurismo“ savybių. Šiandien gamintojas visą dėmesį skiria tam, kad komfortą automobilyje kurtų technologijos, padedančios pasiekti kelionės tikslą lengvai ir saugiai.

REKLAMA

Naujasis „Maserati GranTurismo“ turi visiškai naują automobilio sistemų valdymo modulį VDCM. Jis sieja visas automobilio dinamines sistemas nuo stabilumo kontrolės iki variklio galios valdymo. Šios „smegenys“ užtikrina, kad visos sistemos veiktų harmonijoje, o jų reakcijos laikas būtų žaibiškas. Taip vairuotojas gali pastebėti realius skirtumus tarp važiavimo režimų, o automobilis į pasikeitusias kelio sąlygas reaguoja iš anksto. Negana to, „Maserati GranTurismo“ veikia vairuotojo pagalbos sistemos, kurios šiam automobiliui suteikia antro laipsnio autonomiškumą.

REKLAMA
REKLAMA

Maserati GranTurismo Trofeo

3 dideli ir modernūs ekranai salone dvigubai prisideda prie kelionės komforto. Visų pirma, vairuotojas greičiau pamato svarbiausią informaciją, o, pavyzdžiui, prietaisų skydelio rodmenys gali pasikeisti pagal pasirinktą važiavimo režimą. Taip pat jutikliniai ekranai leido atsisakyti fizinių klavišų, todėl salone atsirado daugiau erdvės pasidėti išmanųjį telefoną ar kitus daiktus. Svarbu tai, kad „Maserati GranTurismo“ reaguoja į vairuotojo rankų gestus, todėl galima valdyti temperatūrą ar ventiliacijos intensyvumą neatitraukus akių nuo kelio.


„Maserati GranTurismo“ savo segmente unikalus ir tuo, kad turi elektroninį galinį veidrodėlį, kurį jau spėjo pamėgti MC20 modelio vairuotojai. Vienu klavišo paspaudimu įprastas veidrodėlis tampa galinės kameros ekranu. Platesnis matymo kampas padidina matomumą važiuojant atbulomis arba padeda važiuojant naktį.


Naujojo modelio atvykimo proga „Maserati“ namai Vilniuje kovo 10 dieną pakvies visus su „GranTurismo“ modeliu susipažinti iš arčiau. Čia taip pat veiks speciali paroda, kurioje atsispindi visa spalvinga „GranTurismo“ gamos istorija.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų