„Maxima Bulgaria“ generalinis direktorius Edvinas Volkas verslo leidiniui „Capital“ sakė, kad įmonė iki šių metų pabaigos atidarys dar dvi naujas parduotuves ir iš viso jų šalyje turės 74. Kitais metais, pasak E. Volko, Bulgarijoje planuojama atidaryti dar 7-10 parduotuvių.
Neseniai bendrovė Sofijoje atidarė naujos koncepcijos „T-Market Express“ parduotuvę, į kurią investavo 1 mln. eurų. Joje visą parą veikia „socialinė zona“ – joje galima nemokamai naudotis internetu, pasikrauti išmanųjį telefoną, įsigyti sumuštinių, salotų bei kitų patiekalų.
Anot E. Volko, 2018-ieji bus pirmieji metai, kuriuos bendrovė baigs su teigiamu pelno prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) rodikliu.
E. Volkas prognozuoja, kad „Maxima Bulgaria“ pajamos šiemet augs 40 proc. iki 158,5 mln. eurų. Pernai įmonė gavo 113,3 mln. eurų pajamų.
„Maxima grupė“ Bulgarijoje veikia nuo 2005–ųjų metų. Pernai įmonė pirmą kartą pateko tarp 10–ies didžiausių šalies prekybos tinklų.
Nerijaus Numavičiaus kontroliuojamos „Vilniaus prekybos“ grupės valdoma „Maxima grupė“ šiemet ir kitąmet ketina investuoti apie 200 mln. eurų, iš jų augiausia – Lenkijoje, kur „Maxima“ įsigijo prekybos tinklą „Stokrotka“.
Grupė Baltijos šalyse valdo prekybos tinklus „Maxima“ ir elektroninę maisto parduotuvę „Barbora“, Lenkijoje – „Stokrotka“ ir „Aldik“.
„Maxima grupė“ 2017 metais gavo 2,806 mlrd. eurų konsoliduotų pajamų – 4,2 proc. daugiau nei 2016 metais, jos grynasis pelnas padidėjo 2,1 karto iki 75 mln. eurų.