„Autocar“ žurnalistas Mattas Prioras norėdamas atsakyti į savo klausimą, į pagalbą pasikvietė Mauro Calo, kuris buvo pasodintas už „Subaru BRZ“ vairo. Tuo tarpu apie automobilius rašantis žurnalistas atsisėdo ant galinės sėdynės kartu su lazda, kuri turėtų padėti kontroliuoti akceleratoriaus pedalą.
Daugelis automanų sutiks, jog automobilis su galinių varančiųjų ratų pavara yra idealus įrankis, jeigu uždaroje aikštelėje ar lenktynių trasoje norite priversti automobilį slysti šonu. Nors šoninį slydimą galima atlikti ir su priekinių arba visų keturių varančiųjų ratų pavarą turinčiomis mašinomis, tačiau klasikinę komponuotę turintys automobiliai tai gali daryti bet kada, bet kokiu oru.
„Autocar“ žurnalistams geriant pirmadienio kavą šovė įdomi ir neįprasta mintis - „Ar galima priversti automobilį slysti šonu ir išlaikyti šoninį slydimą, jeigu jį kontroliuoja ne vienas, bet du žmonės?“
Daugelis automanų sutiks, jog automobilis su galinių varančiųjų ratų pavara yra idealus įrankis, jeigu uždaroje aikštelėje ar lenktynių trasoje norite priversti automobilį slysti šonu. Nors šoninį slydimą galima atlikti ir su priekinių arba visų keturių varančiųjų ratų pavarą turinčiomis mašinomis, tačiau klasikinę komponuotę turintys automobiliai tai gali daryti bet kada, bet kokiu oru.
„Autocar“ žurnalistams geriant pirmadienio kavą šovė įdomi ir neįprasta mintis - „Ar galima priversti automobilį slysti šonu ir išlaikyti šoninį slydimą, jeigu jį kontroliuoja ne vienas, bet du žmonės?“