Kaip sakė Giedrius Notkus, jau keliaujant į Saremos ralį apniukęs dangus priminė, jog saloje vykstančiose lenktynėse orą ir laukiančias sąlygas prognozuoti labai sunku. Susirašant greičio ruožus trasas merkė lietus, vėliau keliai pradžiuvo, tačiau prieš startą dalyviams ir vėl teko jungti valytuvus. Maža to, prasidėjus lenktynėms Giedrius Notkus su Daliumi Strižanu iškart atsidūrė įvykių sūkuryje, mat trasoje vertėsi prieš juos startavęs ekipažas.
„Privažiavus avarijos vietą žiūrovai mus ėmė stabdyti, tad sumažinome tempą. Pamatėme, kad ekipažas rodo ženklą OK, tad nuvažiavome toliau. Aišku, praradome ten kelias sekundes. Buvome nuėję pas teisėjus paprašyti laiko kompensacijos, bet pasakė, kad sugrįžtume pas juos ralio pabaigoje, jei tos sekundės bus labai svarbios. Po tos varžovų avarijos kiek išsimušėme iš ritmo ir antrą greičio ruožą niekaip neradau tempo, negirdėjau Daliaus. Vėliau laukė stadiono greičio ruožas, kur trasoje vienu metu važiavo du automobiliai. Viskas vyko tamsoje, su papildomais žibintais, buvo tramplinų. Labai smagus ruožas su daug žiūrovų“, - sakė Giedrius Notkus.
Po pirmosios ralio dienos ir trijų penktadienio greičio ruožų Giedrius Notkus su Daliumi Strižanu įsitvirtino septintoje vietoje. Šeštadienį pirmojo dešimtuko starto tvarka buvo apversta, tad lietuviai antrąją dieną pradėjo ketvirtoje starto pozicijoje. Prieš juos startavo pirmąją dieną nesėkmę patyręs greitasis estas Egonas Kauras, kuris išvakarėse prakirto padangą.
„Antrąją dieną buvo numatyti dar šeši greičio ruožai. Varžybos prasidėjo anksti ryte, todėl lenktynes kaip visada pradėjome dar ne visai nubudę. Važiavome gana atsargiai, nes naktį palijo, buvo slidu. Šeštas greičio ruožas buvo pats ilgiausias, driekėsi palei jūrą. Įsivažiavome, pradėjau girdėti Dalių ir pajaučiau ritmą. Po serviso laukė dar trys greičio ruožai. Išlindo saulė, pradžiūvo keliai ir jautėmės gana užtikrintai.
Septintas greičio ruožas buvo su nemažai asfalto. Ir nors ten parodėme gana gerą laiką, bet praktiškai sudeginome padangas, tad likusius du greičio ruožus reikėjo važiuoti labai atsargiai. Keitėme ratus iš priekio į galą. Likus vienam greičio ruožui buvome šešti. Prieš mus buvęs ekipažas pirmavo aštuoniomis sekundėmis. Nusprendėme atakuoti ir pabandyti pakilti iki penktos bendrosios įskaitos vietos ir trečios pozicijos klasėje. Tikrai labai gerai važiavome, bet antroje ruožo dalyje, viename iš posūkių paslydo galas ir automobilis apsisuko siaurame miške, greta žiūrovų. Automobilis nučiuožė iki juostų. Teko jungti atbulinę pavarą. Greičio ruožą finišavome, bet pasiekti penketuko nepavyko. Šiek tiek gaila, nes tikrai neblogai klojosi“, - pasakojo panevėžietis lenktynininkas.
Galutinėje rikiuotėje Giedrius Notkus su Daliumi Strižanu įsitvirtino septintoje vietoje. Tai trečias geriausias jų rezultatas iš vienuolikos startų „Saaremaa Rally“ varžybose. Anksčiau duetas yra užėmęs penktą bei šeštą pozicijas.
Gana sėkmingai „Saaremaa Rally“ varžybose debiutavo pirmą sykį čia startavęs Mindaugas Grikienis, kuriam stenogramą skaitė Donatas Gaidelis. „Subaru Impreza“ automobiliu lenktyniavęs duetas bendroje įskaitoje užėmė 30-ą vietą, o klasėje finišavo penktoje pozicijoje.
„Pirmą dieną buvo panika, nes nelabai susidraugavau su danga. Hipodromo greičio ruože „pjoviau grybą“, tad tą pirmąją dieną taip ir pabaigėme. Antrą dieną jau pradėjome važiuoti, bet vis dar bandžiau perprasti dangą. Vėliau įsidrąsinome, paspaudėme smarkiau. Danga tikrai įspūdinga. Naudojome naujas minkštas padangas, tai automobilis ten stovi kaip įkaltas.
Svarbiausia, kad finišavome. Tiesa, su galiniu kampu pasigavome vieną betoninį stulpelį, tai išmušėme žibintą, truputį sulinko skardos, bet viską susitvarkėme ir lėkėme toliau. Pirmas įspūdis apie šį ralį labai geras. Nustebino pati ralio atmosfera, kai žmonės pasitinka, ploja, mojuoja net ne greičio ruožuose, o pakelėse“, - teigė Mindaugas Grikienis.
Iš trijų „Viada-Multi FX“ ekipažų lenktynių nebaigė tik Vaidoto Paškevičiaus ir Mariaus Kairio ekipažas. Jie penktame greičio ruože patyrė incidentą, kurio metu stipriai apgadino savo „Mitsubishi Lancer EVO“ ir lenktynių tęsti nebegalėjo. Kaip tvirtino Vaidotas Paškevičius, jis vykdamas į Saremos ralį turėjo planą parduoti savo automobilį, tačiau nedaug trūko, kad jam pačiam būtų tekę ieškoti kito kėbulo.
„Varžybos prasidėjo nuo techninės komisijos, kur mūsų „Mitsubishi“ vos tilpo į reikalaujamą 103 decibelų išmetimo sistemos garso normą. Taip pat salone teko į kitą vietą persikelti blokelį su GPS sistemos mygtukais. Ir mes jį įsidėjome į labai nepatogią vietą – tarp pavarų ir rankinio stabdžio rankenos. Tik važiuodami pastebėjome, kad sunkiai matosi indikatoriai, tiesiog nepatogu matyti. Na ir važiuojant trasoje pasigirdo kažkoks signalas. Iš pradžių nesupratome, kas tai, pradėjome ten spaudinėti kažką, o galiausiai pamatėme, kad yra raudonos vėliavos signalas. Tokio dar man nėra tekę matyti. Netrukus privažiavome vietą, kurioje avariją buvo patyrę mūsų klasės varžovai. Sumažinome greitį, sustojome ir važiavimą jau tęsėme kelio režimu.
Kitą dieną laikėmės trečioje klasės vietoje, bet penktame greičio ruože padariau klaidą. Užsirašęs tą posūkį buvau per greitai. Pasirodo, kad posūkis ten buvo lėtesnis. Antrame kilometre išlėkėme iš kelio ir mus ten susuko. Kadangi posūkiuose daug betoninių stulpelių, vieną jų užkabinome ir mums varžybos pasibaigė. Kėbulas nukentėjo nedaug, bet ratas ėmė siekti apsaugą, nusimovė turbinos žarna. Galima sakyti, kad šių metų sezone turėjau pirmą tokią grubią stenogramos klaidą. Ralis tikrai galėjo pasibaigti su taure rankoje, bet baigėsi pasitraukimu iš varžybų“, - mintimis dalijosi Vaidotas Paškevičius.