Iš pradžių, naujasis kompanijos projektas turėjo būti skirtas reprezentaciniams tikslams, tačiau vėliau planai pasikeitė. Į „Vestatec“ dirbtuves užsukęs pasiturintis kompanijos klientas išvydo pirmuosius „Magnum“ eskizus, kurie jį sužavėjo. Jie jį taip sužavėjo, jog net įtikino „Vestatec“ kompanijos vadovą „Magnumą“ pagaminti specialiai jam. Tik jam vienam. Kadangi projekto sąmata buvo pakankamai didelė, „Vestatec“ vadovai gavę išskirtinę progą labai greitai užsidirbti pinigų, priėmė pasiūlymą ir pradėjo kūrimo darbus, kurie užtruko vos penkias savaites.
Į „Vestatec“ dirbtuves buvo atvežtas 3 serijos „BMW“ su kupė kėbulu. Kompanijos darbuotojai atsikratė ne tik priekinių sparnų, buferių, variklio dangčio. Jie į šiukšlių dėžę išmėtė priekinius „E30“ žibintus, duris ir net bagažinės dangtį. Visos nereikalingos detalės buvo išmestos, o jas pakeitė „Vestatec“ specialistų sukurti komponentai.
Vokiečių kompanijos darbuotojai buvo pasiruošę pakeisti ne tik „E30“ eksterjerą, bet ir techninę automobilio pusę. Standartinio modelio širdį pakeitė „Hartge H35“ jėgos agregatas - 3,5 litro darbinio tūrio ir sugebantis išvystyti 285 arklio galias.
Iš „Hartge H35“ buvo pasiskolintas ne tik variklis, bet ir pavarų dėžė, galinės pakabos komponentai, išmetimo sistema, stabdžių diskai ir netgi sportinės sėdynės.
1590 kilogramų svėrusi mašina iki 100 km/val. įsibėgėdavo per mažiau nei 6 sekundes ir pasiekdavo 250 km/val. greitį.