Dominique‘as Straussas-Kahnas neįeis į istoriją kaip naujasis Prancūzijos prezidentas, tačiau jis bus gerai prisimenamas, kaip žmogus, kuris „svetingumo pramonę“ pavertė ne tokia jau svetinga, rašo portalas „Newsweek“.
Daugiau nei vienas keliaujantis verslo reikalais galvoja apie seksą kaip apie vieną iš viešbučio teikiamų patogumų, tokių kaip nemokami šampūnai ar šokoladukai. Ir iki paskutinio D. Strausso-Kahno skandalo daugelis viešbučių atrodė kitaip. Tačiau nuo šiol viskas pasikeitė.
Po to, kai praėjusį mėnesį vienas Egipto verslininkas buvo išvežtas iš „Pierre“ viešbučio kartu su Niujorko miesto policijos pareigūnais dėl įtarimų seksualiniu priekabiavimu prie kambarinės, viešbučio valdžia nutarė kiekvienam darbuotojui, besilankančiam viešbučio kambaryje įteikti po vadinamąjį „panikos mygtuką“.
Niujorke esantis „Ritz-Carlton“ viešbutis taip pat svarsto analogiškų saugumo priemonių įvedimą. Tuo tarpu didžiausia svetingumo pramonės sąjunga „UNITE“ ragina viešbučius visiems savo darbuotojams pravesti mokymus apie seksualinį priekabiavimą.
Visos šios priemonės kelia susirūpinimą verslo keliautojams, bandantiems suvokti, ką reiškia priimtinas elgesys. Ar yra normalu leisti kambarinėms padengti jūsų pusryčių stalą prie uždarytų durų? Ar užsisakius masažą į kambarį nesukelsite įtarimo, kad norite kažko daugiau? Apskritai, ar yra priimtina lifte užkalbinti jums patarnaujantį asmenį? Greičiausiai, kad ne, išklausius „Regency Hotel“ viešbučio darbuotoją, kuri teigia, kad vyriškos lyties viešbučio svečiai kartais supainioja jų (viešbučio darbuotojų) draugiškumą bei šypsenas ir suvokia jas kaip flirtą.
Jei klausimai yra sudėtingai, taip yra todėl, kad vyrai yra linkę būti nepadorūs, kuomet keliauja. „Newsweek“ apklausė 400 vedusių vyrų ir atrado, kad 21 proc. jų prisipažino norintys išduoti savo antrąsias puses, kuomet keliauja verslo reikalais. Dar 8 proc. apklaustųjų teigė tai darę, dauguma iš jų net ne vieną kartą. 6 proc. respondentų prisipažino mokėję už seksą verslo kelionių metu. Iš visų apklausoje dalyvavusių vyrų 3 proc. teigė flirtavę su viešbučio darbuotojomis, o dar 2 proc. prisipažino turėję su jomis lytinių santykių.
Tokioje pramonės šakoje, kur klientas visuomet yra teisus, viešbučiai negali sau leisti ignoruoti savo svečių įgeidžių, ypatingai tų, kurie yra turtingi ir turi daug galios bei per naktį už liukso kambarį išleidžia po kelis tūkstančius dolerių.