• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vakarietiški verslo standartai vis dažniau atranda savo kelią ir Lietuvoje. Pasaulyje įsivyravusios verslo kelionių tendencijos – jau ir Lietuvos verslininkų kasdienybė. Svarbiausia tampa laikas, ekonomiškumas ir kokybiškas minimalizmas.

Vakarietiški verslo standartai vis dažniau atranda savo kelią ir Lietuvoje. Pasaulyje įsivyravusios verslo kelionių tendencijos – jau ir Lietuvos verslininkų kasdienybė. Svarbiausia tampa laikas, ekonomiškumas ir kokybiškas minimalizmas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Keliaujantys verslininkai – nauja rinka

Sėkmingam verslininkui pravartu rūpintis ne tik savo sveikata, bet ir įvaizdžiu, tačiau vadovai nori pamiršti bemieges naktis, ankstyvus pasiruošimus rytiniam skrydžiui, varginančią kelionę iki oro uosto ir rūpestį dėl parkavimo vietos automobiliui, linkę rinktis taupius, vakaruose itin išpopuliarėjusius verslo kelionių paketus.

REKLAMA

„Jau ir Lietuvos verslininkai vis dažniau naktį prieš skrydį apsistoja viešbutyje, mat nori į kelionę leistis žvalūs, pailsėję ir tvarkingai atrodantys. Stebėdami verslininkų poreikį, sukūrėme ir pristatėme vakarietiškus standartus atitinkantį verslo kelionių paketą „Sleep, park, fly“. Susidomėjimas šia paslauga auga, vien per praėjusius metus mūsų viešbutyje apsistojo net 17 proc. išvykstančių arba parvykstančių lietuvių, per pastaruosius penkerius metus tai jau atspindi ženklų pokytį verslo kelionių kultūroje“, – patirtimi dalijosi viešbučio „ibis Styles Vilnius“ vadovė Inga Grajauskienė.

REKLAMA
REKLAMA

Kelionės vis trumpėja

Lietuvos verslininkai pirmenybę teikia vis trumpesniems vizitams į užsienį. „Per pastaruosius dešimt metų, verslo kelionės sutrumpėjo bene dvigubai, dabar komandiruočių trukmė viena – dvi dienos“, – teigė I. Grajauskienė.

Maksimaliai taupant laiką vadovams svarbiausios kelionės sąlygos, leidžiančios susikoncentruoti tik į kelionės tikslą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Trumpalaikių verslo kelionių paklausa auga, o rinka diktuoja, kad jos tampa vis trumpesnės ir mažiau prognozuojamos. Ryte susitikimą turėję Briuselyje, jau po pietų prašo užsakyti skrydį ir viešbutį Taline“, – pasakoja „Boutique travel“ kelionių dizainerė Marija Šaduikienė.

REKLAMA

Į kelionę be lagamino

Profesinių kelionių bagažas gerokai sumažėjo. Rinkdamiesi trumpesnes verslo keliones įmonių vadovai atsisako kelių komplektų drabužių, apsiriboja būtiniausiais daiktais, telpančiais į mažą rankinį bagažą. Ši tendencija išaugino viešbučių paslaugų paklausą, tokių kaip drabužių priežiūra ir valymas, išmaniųjų įrenginių, buitinių prekių bei transporto nuoma. Arčiau oro uosto

REKLAMA

Vis labiau populiarėja verslo susitikimus planuoti arti oro uosto esančiose ekonominės klasės viešbučių konferencijų salėse ar restoranuose. Dažnai verslo partneriai susitinka vos vienam pokalbiui, kurį taupydami laiką, paskiria kuo arčiau oro uosto. Siekdami išvengti didmiesčių spūsčių keliaujant nuo miesto pakraščio ar net užmiesčio iki centro, jie renkasi itin kokybiškus, tačiau neprabangius viešbučius. Tai kuria dar vieną tendenciją, kad verslo kelionėms renkamasi vis ekonomiškesnis variantas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Minimalizmas

Didžioji dalis keliaujančių verslininkų prabangą palieka poilsinėms kelionėms. „Vienas svarbiausių kriterijų, atsispindinčių verslininkų reikalavimuose yra nemokamas bevielis internetas, tam, kad net ir iš viešbučio galėtų efektyviai tvarkyti verslo reikalus ir neatitrūkti nuo verslo kasdienybės“ , – teigė M. Šaduikienė.

Dažniausiai pasirenkami ekonominės klasės viešbučiai, kurie užtikrina kokybę už patrauklią kainą. Noras suderinti verslo keliones su miesto pažinimu bei išskirtinėmis pramogomis šiuolaikiniams verslininkams tampa svetimas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų