IV ketvirčio veiklos rezultatai leido „Samsung“ pareikšti, kad planšetinių kompiuterių parduodama daugiau. Savo ruožtu tai didina gamintojo įsitikinimą, kad bus pasiekti užsibrėžtas tikslas – 2014 m. tapti didžiausiu planšetinių kompiuterių gamintoju. Portalas „ZDNet“ pranešė, ką korėjiečių kompanijos vadovybė ketina daryti siekdama užsitikrinti planšečių segmento lyderio pozicijas.
Visų pirma, prekės ženklas „Galaxy Tab“ bus suskaidytas į keletą tarpinių sektorių, kaip tai įvyko išmaniųjų telefonų segmente. Brangios ir didelės planšetės savo pavadinime, pavyzdžiui, gaus priedėlį „PRO“, tuo tarpu prieinamesnės kainos – „LITE“.
„PRO“ planšetinių kompiuterių serija, „Samsung“ manymu, turėtų patraukti verslo segmento vartotojų dėmesį, kurie domisi ne tik dideliais ekranais, bet ir didele ekrano raiška.
Reikia pažymėti, kad verslo sektoriuje kompanijai „Samsung“ gali kilti daug problemų, nes čia firmos labai smarkiai susijusios su „Microsoft Windows“ infrastruktūra. Kaip „Samsung“ ketina įveikti šią kliūtį, kompanijos atstovai nepatikslino. Be to, kartu reikės įveikti ir skeptišką verslo požiūrį į planšetinius kompiuterius apskritai.