Vakar, rugsėjo 26 d., Vilniaus Rotušėje vykusioje franšizių mugėje „Brand4Baltic 2012" Vilniaus franšizavimo diena, lietuvių verslininkams prisistatė net septyniolikos prekinių ženklų atstovai. Užsieniečiai neslėpė – turintys planų plėsti verslą šiame regione ir atvykę su tikslu ieškoti naujų partnerių ir galimybių.
„Šiemet į franšizių mugę atvykę atstovai atsivežė tikrai įdomių verslų modelių. Praktiškai visi jie pritaikyti nedidelei rinkai ir galėtų sėkmingai prigyti mūsų šalyje. Daugeliu prekinių ženklų Lietuvos verslinkai jau susidomėjo - per renginį užmezgė pradinį kontaktą ir toliau tęs derybas dėl franšizės įsigijimo sąlygų. Šiuo metu Lietuvos rinkoje turime apie 200 franšizinių prekinių ženklų. Tikiu, kad greitu laiku turėsime dar bent kelis naujus“, – sako „Brand4Baltic 2012" Vilniaus franšizavimo dienos koordinatorius Severinas Žiliniskis.
Renginyje „Brand4Baltic 2012" dalyvavę franšizių davėjai iš užsienio taip pat nusiteikę optimistiškai. Keturis prekinius ženklus atstovavęs franšizės konsultantas iš Australijos Alan Branch teigė esantis patenkintas renginiu.
„Šiandieną užmezgėme keletą tikrai naudingų verslo kontaktų. Mūsų lūkesčiai pasiteisino. Nedidelė Lietuvos rinka patogi plėtoti verslui dėl savo geografinės padėties - tiltas tarp Rytų ir Vakarų, taip pat – dėl palyginus nedidelės konkurencijos“, – sako A. Branch.
Jo nuomonei pritarė ir kiti, „Brand4Baltic 2012" Vilniaus franšizavimo dienoje dalyvavę užsienio atstovai.
„Šiandieną renginyje apsilankė tikrai įdomių žmonių, užmezgėme naudingų kontaktų. Šiuo metu „Baskin-Robbins“ visame pasaulyje turi apie 7 000 taškų. Paskutiniaisiais metais plėtra labai aktyviai vyksta Rytinėje Europos dalyje. Tikiu, kad greitu laiku įkelsime koją ir į Baltijos šalis“ – sako „Baskin-Robbins“ atstovė Žana Vartanova.
Serbijos rankų darbo juvelyrikos salonų „City Fashion“ bendrasavininkė Sara Čakiš teigė netgi pradėjusi realias derybas dėl salono atidarymo ir iš karto po renginio su potencialiu franšizės pirkėju išvykusi apžiūrėti patalpų „City Fashion“ salono atidarymui.
Daugiausiai franšizių lietuviams pasiūlyti turėjo italai – net 6 (restoranai - „Alfredo's Gallery“, „Pizzemporio“ ir „Insalate Italiane“, drabužių linija „Nuna Lie“,dantų priežiūros paslaugos „Caredent“, optikos salonas „Nau!“). Mažai nuo jų atsiliko australai, reprezentavę 4 prekinius ženklus (grožio salonai „Essential Beauty“, „Blow Dry Bar“, dirbtinių gėlių dekoras „Floral Image“ ir apsklaitos sistema „Intelligent Accounts“). Savo franšizes taip pat pristatė JAV ledainių tinklas „Baskin-Robbins“, šaldyti jogutai iš Didžiosios Britanijos „My Culture“, Rusijos kraujo tyrimų įmonė „Invitro“ ir grožio salonas „Persona“, rankų darbo juvelyrikos salonas iš Serbijos „City Fashion“, Lietuvos rinkoje jau ne vienerius metus veikianti iš JAV kilusi nekilnojamojo turto tarpininkavimo įmonė „Re/max“ bei vienas lietuviškas prekinis ženklas – kepyklėlė „Crustum“.