• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Modernūs „Lada“ automobiliai dažnai tampa pajuokos objektais, tačiau Sovietų Sąjungos laikais, patekę į tinkamų žmonių rankas, jie nenusileido vakarietiškiems automobiliams. Tačiau „Lada“ automobilių dominavimas lenktynių trasose baigėsi, kai sugriuvo Sovietų Sąjunga. Vis dėlto, žmonių sentimentai yra stipresni už bet kokius valdžios pasikeitimus.
Šio projekto autorius Peteris, beveik visą gyvenimą praleido rusiškų automobilių aplinkoje. Jo tėtis turėjo „Moskvich“, jo senelis turėjo „Volga“. Visi giminaičiai turėjo po vieną ar net du rusiškus automobilius. Ne išimtis yra ir Peteris, kuris turėjo ne vieną, bet penkis rusiškus automobilius. Tačiau kiekvienas Peterio turėtas automobilis buvo ne standartinis, tikrai ne. Kiekvienas vaikino automobilis buvo kažkuo išskirtinis. Šiandien Jums pristatysime naujausią Peterio projektą, kuris sužavės kiekvieną automaną.Tad pradėkime nuo paprastų dalykų. Nuo ko viskas prasidėjo?
„Viskas prasidėjo pakankamai  netikėtai. Prieš keletą metų mano kolega už 1500 zlotų pardavinėjo pakankamai neblogos būklės „Lada 2107“. Kadangi tuo metu turėjau automobilį, kuris buvo nuleistas žemės ir brūžino asfaltą, norėjau turėti antrą automobilį, kuris būtų visiškai kitoks. Pigus, kampuotų formų rusiškas sedanas tapo puikiu donoru.“

Modernūs „Lada“ automobiliai dažnai tampa pajuokos objektais, tačiau Sovietų Sąjungos laikais, patekę į tinkamų žmonių rankas, jie nenusileido vakarietiškiems automobiliams. Tačiau „Lada“ automobilių dominavimas lenktynių trasose baigėsi, kai sugriuvo Sovietų Sąjunga. Vis dėlto, žmonių sentimentai yra stipresni už bet kokius valdžios pasikeitimus.
Šio projekto autorius Peteris, beveik visą gyvenimą praleido rusiškų automobilių aplinkoje. Jo tėtis turėjo „Moskvich“, jo senelis turėjo „Volga“. Visi giminaičiai turėjo po vieną ar net du rusiškus automobilius. Ne išimtis yra ir Peteris, kuris turėjo ne vieną, bet penkis rusiškus automobilius. Tačiau kiekvienas Peterio turėtas automobilis buvo ne standartinis, tikrai ne. Kiekvienas vaikino automobilis buvo kažkuo išskirtinis. Šiandien Jums pristatysime naujausią Peterio projektą, kuris sužavės kiekvieną automaną.Tad pradėkime nuo paprastų dalykų. Nuo ko viskas prasidėjo?
„Viskas prasidėjo pakankamai  netikėtai. Prieš keletą metų mano kolega už 1500 zlotų pardavinėjo pakankamai neblogos būklės „Lada 2107“. Kadangi tuo metu turėjau automobilį, kuris buvo nuleistas žemės ir brūžino asfaltą, norėjau turėti antrą automobilį, kuris būtų visiškai kitoks. Pigus, kampuotų formų rusiškas sedanas tapo puikiu donoru.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

lada-v8-pepez-9


„Svajojau iš padaryti tikrą monstrą. Turėjau labai daug idėjų, tačiau kai ateina metas jas įgyvendinti, susiduri su realybe ir pradedi galvoti realistiškai. Iš pradžių norėjau sumontuoti „Fiat 132“ 2 litrų benzininį motorą, vėliau galvojau apie „Nissan CA18DET“, tačiau viskas baigėsi truputėlį kitaip. Aš įsigijau „BMW E32“ modelio 3 litrų, V8 motorą. O kartu su juo ir diferencialą bei pavarų dėžę.“
Iš nuotraukų matyti, kad buvo atlikta nemažai modifikacijų. Ką galėtum išskirti?
- Modifikacijų sąrašas yra labai ilgas. Visų detalių dabar net neatsiminsiu, tačiau turbūt reikėtų pradėti nuo originalaus „VFTS“ bodykit'o. Lenkijoje tokį surasti yra labai sunku, tačiau įmanoma. Kaip bebūtų keista, tačiau „VFTS“ bodykit'as atkeliavo iš Latvijos, nors daugiausiai pasiūlos yra Lietuvoje. Kadangi automobilis dažniau slysta šonu negu važiuoja tiesiai, teko šiek tiek pakoreguoti priekinių ratų išvirtimo kampą. Priekinė ašis buvo pasiskolinta nuo „BMW E36“, stabdžių diskai nuo „E39“. Amortizatoriai „KW Competition.“
- Variklis ir pavarų dėžė kadaise buvo „BMW E32“ modelyje. Tuo tarpu interjeras išliko nepakeistas. Nežinau kuo, bet tos kampuotos formos mane žavi.

REKLAMA

lada-v8-pepez-17


Kiek laiko užtrukai konstruodamas šį automobilį?
- Neskaitant visokių smulkmenų, tai prie projekto praleidau maždaug 7 - 8 mėnesius.



Kokių reakcijų sulauki, kai žmonės išvysta tavo automobilį?
- Reakcijos dažniausiai būna teigiamos. Nors rusiški automobiliai niekada nebuvo skaitomi gerai, tačiau įvairūs modifikuoti egzemplioriai patinka visiems. Juk šiais automobiliais važinėjo mūsų tėvai. Daugeliui „Lada“ automobiliai sukelia nostalgija.
Minėjai, kad dalyvauji automobilių sporto varžybose. Pavyko iškovoti vieną ar kitą taurę?

- Važiuoju savo malonumui. Daugelis sako, kad galėčiau kovoti su profesionalais, tačiau pasižiūrėjus į techniką ir pažiūrėjus į savo - pradedu juoktis.

REKLAMA
REKLAMA

lada-v8-pepez-2


Turbūt dažnai sulauki šito klausimo. Už kiek parduodi savo „Lada“?
- Tenka sulaukti įvairių pasiūlymų, tačiau kol kas su juo išsiskirti nenoriu. Kyla minčių pradėti naują projektą, tačiau tada reikėtų atsisveikinti su šia „Lada“. Bet tada pagalvoju, ar kas nors pirktų tokį automobilį už mane patenkinančią kainą.

lada-v8-pepez-4


 
 
 
 
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų