Teksase nuvažiavęs nuo kelio ir į medį atsitrenkęs „Tesla“ automobilis užsiliepsnojo, o du jo keleiviai žuvo.
Nors į įvykio vietą atvykę pareigūnai teigė, kad prieš avariją automobilio vairuotojo sėdynėje niekas nesėdėjo, po kurio laiko „Teslos“ vadovas Elonas Muskas pareiškė, kad atkurti automobilio duomenys parodė, jog tuo metu „autopilotas“ įjungtas nebuvo.
Visgi nors šiuo atveju „Tesla“ išsisuko, JAV eismo saugos agentūra vis tiek pradėjo oficialų tyrimą dėl „Autpiloto“ sistemos saugumo „Tesla“ automobiliuose.
Pagrindas šiam tyrimui – 13 „Teslos“ avarijų dėl „autopiloto” klaidų nuo 2018-ųjų, per kurias vienas žmogus žuvo, o sužaloti 17. Taigi už saugumą keliuose atsakingos institucijos aiškinsis, ar „autopiloto“ sistema iš tiesų saugi, ar ji neturėtų būti tobulinama.
Tyrimas apims 2014-2021 m. pagamintus „Tesla“ automobilius, kurie išriedėjo į Amerikos gatves. Tokių Amerikoje yra apie 765 tūkstančiai.
Tai – ne pirmas kartas, kai „Tesla“ automobiliai atsiduria po padidinamuoju Amerikos institucijų stiklu. Jos yra pradėjusios dešimtis tyrimų ir dėl kitų „Teslos” saugumo funkcijų.