• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Penktadienį pranešta, kad veiklą stabdo mūsų šalyje žinomas skrydžių bilietų pardavėjas internetu „Greitai.lt“. Bendrovė savo interneto puslapyje įspėja klientus dėl neteikiamų paslaugų.

Penktadienį pranešta, kad veiklą stabdo mūsų šalyje žinomas skrydžių bilietų pardavėjas internetu „Greitai.lt“. Bendrovė savo interneto puslapyje įspėja klientus dėl neteikiamų paslaugų.

REKLAMA

Socialinio tinklo „Facebook“ grupėje „Aviacinis rokenrolas“ apie tai skelbia ir žinomas aviaekspertas Simonas Bartkus.

„Vienas iš istorinių ir garsiausių Lietuvos e-komercijos brand'ų Greitai.lt užsidarė, kartu su visu savininkei Nyderlandų bendrovei Otravo priklausančių brandų portfeliu. 

Tinklapyje įdėtas pranešimas, jog "giliai apgailestaudami pranešame, kad nuo 2022 m. gruodžio 15 d. „Otravo“ turėjo priimti sprendimą kuriam laikui sustabdyti savo veiklą“, – pastebima grupėje.

Pasak S. Bartkaus, „Greitai.lt“ gerą dešimtmetį buvo bene didžiausias aviabilietų pardavėjas Lietuvoje. 

„Turbūt saulėlydžiu reikia laikyti laikotarpį nuo 2017 m., kuomet jį iš įkūrėjų įsigijo Nyderlandų bendrovė „Otravo“, kuri po to įvykdė dar krūvą įsigijimų“, – pastebi ekspertas.

REKLAMA
REKLAMA

„Greitai.lt“ publikuojamas toks kreipimasis į klientus:

„Brangūs klientai ir partneriai, Giliai apgailestaudami pranešame, kad nuo 2022 m. gruodžio 15 d. „Otravo‟ turėjo priimti sprendimą kuriam laikui sustabdyti savo veiklą.

REKLAMA

Kai tik bus prieinama, daugiau informacijos bus pateikta šiame kanale ir asmeniškai (el. paštu).

Prašome perskaityti toliau pateiktą svarbią informaciją.

Jeigu esate iš mūsų įsigiję ir gavę bilietų, nieko daryti nereikia, nes Jūsų pirkinys yra saugus ir Jums nereikia dėl nieko jaudintis.

Jeigu esate iš mūsų įsigiję lėktuvo bilietus, bet dar negavote bilietų. Mūsų svarbiausia pirmenybė yra kiek įmanoma greičiau atsiųsti Jums užsakymų, kuriuos atlikote, lėktuvo bilietus. Jeigu tikitės susigrąžinti pinigus, patariame tiesiogiai kreiptis oro transporto bendrovę, kad sužinotumėte, kokia yra jūsų prašomos kompensacijos grąžinimo būklė.

REKLAMA
REKLAMA

Jeigu Jums reikalinga pagalba dėl įsigyto oro bendrovės bilietų. Norime pranešti, kad mūsų klientų aptarnavimo skyrius nebedirba, todėl pagalbos prašome kreiptis tiesiai į oro bendrovę, kuri vykdys Jūsų skrydį.

Jeigu reikia pagalbos dėl papildomos paslaugos, susijusios su Jūsų bilietu, žr. toliau pateiktą informaciją:

Atšaukimo draudimas (Patobulintos atšaukimo sąlygos) – užpildykite formą https://form.refundable.me/forms/refund Dėl klientų paslaugų paketų – šios paslaugos daugiau nebeteikiamos. Dėl kelionės draudimo – patikrinkite paslaugos teikėjo pavadinimą savo patvirtinimo el. laiške ir susisiekite su contact [email protected] Dėl bagažo draudimo rašykite https://fileyourcase.eclaims.europ-assistance.com/ Paslaugų paketai daugiau nebeteikiami. Dėl bankroto draudimo – šios paslaugos daugiau nebeteikiamos. Dėl „Flex ticket‟ bilieto – šios paslaugos daugiau nebeteikiamos. Dėl įsigyto kelionės bagažo prašome kreiptis tiesiogiai į oro liniją. Dėl „Airhelp‟ prašome kreiptis el. paštu [email protected] Dėl viešbučių ar automobilių nuomos – prašome sekti informaciją, kurią gavote iš mūsų partnerių užsisakydami paslaugas.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų