Tačiau „VAG“ koncerno inžinieriai kurdami naujos kartos riboto praslydimo diferencialą nusprendė, jog patys galingiausi koncerno modeliai turės kitokią sistemą negu iki šiol esame įpratę matyti.
Pasaulyje egzistuoja dviejų tipų riboto praslydimo diferencialai, kurie šiuo metu plačiai naudojami masinės gamybos automobiliuose. Pirmasis - „Torsen“ - diferencialas, kuris didžiausią variklio galią perduodama tam ratui, kuris turi didžiausią sukibimą su keliu. Ir antrasis - „Multi-Plate“ tipo diferencialas, kurio darbas priklauso nuo automobilio greičio. Tuo tarpu „VAG“ koncerno automobiliuose plačiai naudojamas „VAQ“ diferencialo veikimas yra truputėlį kitoks.
„VAQ“ sistema nuo tradicinių sistemų išsiskiria tuo, jog sugeba nuolatos dirbti efektyviai. Iš tikrųjų, „Haldex“ inžinierių sukurta sistema labai primena 10 dešimtmetyje pristatytą „Fiat Viscodrive“ riboto praslydimo diferencialą, kuris buvo montuojamas į pačią galingiausią „Fiat Coupe“ ir „Lancia Kappa“ versijas.
Tai buvo atviro tipo diferencialas, kuris priklausomai nuo automobilio greičio leisdavo priekiniams ratams suktis skirtingu greičiu ir tokiu būdu padėdavo suvaldyti milžinišką variklio galią, kuri tekdavo priekiniams ratams.
„VAQ“ sistemos veikimas labai panašus, tačiau vietoj įprastos klampio movos ši sistema naudoja „Haldex“ elektrohidraulinę daugiadiskę sankabą. Didžiausias šios sistemos privalumas, o gal net išskirtinumas, jos veikimas labai primena elektroninę riboto praslydimo diferencialo imitaciją, nes „VAQ“ nuolatos veikia su elektronine stabilumo sistema ir priklausomai nuo automobilio greičio pristabdo kairį, dešinį ratą arba atvirkščiai - jam siunčia daugiau galios.
Kadangi ši sistema yra skirta automobiliams su priekinių varomųjų ratų pavara, ši sistema privalo užtikrinti, jog panaikintų galingų Hot Hatch'ų nepasukamą. Esant reikalui, didžiausias sukimo momentas gali būti siunčiamas net gi į vieną ratą, kuris turi didžiausią sukibimą su kelio danga.