„Galima spręsti, jog lentynos mokestį susimoka didmenininkai, vaistų gamintojai ir platintojai, siekiantys, kad jų produkcija būtų prekiaujama „Eurovaistinė“ ir „Camelia“ vaistinių tinkluose. Kaip žinia, lentynos mokesčio taikymas riboja konkurenciją vaistų rinkoje.
Į vaistinių tinklus patenka tik susimokėjusių gamintojų ir platintojų vaistai. Toks mokestis gali sukurti prielaidas vaistinių tinkluose platinti brangesnius vaistus“, - sakė R. Karbauskis.
Anot Karbauskio, nuo „Eurovaistinės“ atskyrus reklamos ir rinkodaros departamentą įkurta tiems patiems savininkams priklausanti bendrovė „EVRC“, kurios pelningumas yra dešimteriopai didesnis už „Eurovaistinės“. Analogiškai šalia „Camelios“ tinklo yra bendrovė „Reklamos sklaida“. Šios bendrovės, anot „valstiečių“, galimai sukurtos surinkti iš vaistų tiekėjų lentynos mokestį ir jiems suteiktoms nuolaidoms nuslėpti nuo pirkėjų.
Išsamiau žiūrėkite TV3 reportaže: