Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Lietuvoj, mat , nėra oro ,nebus jūrų, o kada bus panaikintas vežėjas sausumos keliu? Kas per bukagalviai partiečiai valdžioj ,kas pildosi kišenes tam juodam klane?
Ir aklam kurčiam aišku kad visas tas amžina besitesiantis bankrotas yra tik bereikalingas banku "šėrimas" ir galimai užplanuotas planas kap neatiduoti jūrininkams uždirbtu algų.LJL skola 15 limonu yr nieks palyginti su kitom Lietuvos Vyriausybės drabstomuomis sumomis.Pvz.SDT geldai išlaikyti nuoma į dieną ar ne 150 00euru(500 000Lt).O kur dar aptarnavims apsauga ir kiti navarotai?Niekas ne murmur dėl to!///VALDŽIAGYVIAI!TUOJ PAT ATIDUOKITE LUPIKAUTOJAMS VISĄ SKOLĄ IR IŠLAISVINKITE PAGALIAU LIETUVOS LAIVYNO LIKUČIO 5 LAIVUS!Jokiu būdu negalima delsti tuo pačiu suteikiant aferiugom progą ir toliau melžti LJL lyg karve.Be to dar dvesiančia iš bado.AR YR NORS KOKIA PARTIEJA DAR TURINTI BENT KIEK SAŽINĖS IR PADORUMO SPRESTI ŠIA PROBLEMA?!!
yraeilė šalių , kurių gerovę užtiktina laivynas . Negi mūsų valdžiažmogiai tokie niekam tikę , kad ko besiimtų, gaunasi vieni nuostoliai? O juk tarpukariu Lietuvos valstybė buvo sukūrusios tokias bendroves (kaip "Lietūkis","Maistas"ir t.t.), kurios tų laikų masteliais buvo gana stambios ir užtikrino Lietuvos eksporto klestėjimą ir šalies ūkio augimą. Tik vagių pasakos yra nuomonė, kad valstybinė įmonė negali sėkmingai gyvuoti, pažiūrėkit į skandinavus : "Statoil", "Neste" ir kitos puikiai tvarkosi, taigi problema kažkur kitur...
pareme gelezinkeliai tai greit pamatysim laiva begiais plaukenti
kažkam į saskaita.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų