Prie „Chrysler“ vairo prišokę italai iš „Fiat“ užsiėmė įgyvendinti, atrodytų, neįgyvendinamą dalyką – pripratinti amerikonus prie mažų automobilių. Jie juos užjūrio automobilininkams pristato kaip be galo stilingus ir seksualius. „Fiat“ grįžo į Ameriką. Grįžo ne kaip biudžetinių automobilių gamintojas, o kaip europinio stiliaus ambasadorius. Tokiais atvejais triukšmo ir patoso pernelyg mažai nebūna.
Mes jau pasakojome jums apie „Fiat 500“ amerikonišką reklamos kampaniją – tuomet „Fiat“ vadai nusprendė, kad stilingam įvaizdžiui pinigų gailėti tikrai neverta ir užsuko dėmesio vertą reklaminę kampaniją. „Fiat“ reklaminiu veidu už Atlanto tapo net pop scenos karalaitė Jennifer Lopez.
Na o vėliau atėjo laikas Amerikai parodyti greičiausias ir pikčiausias mažojo „Fiat“ versijas su „Abarth“ ženklu. Marketingo specialistai pradžioje nusprendė, kad šie automobiliai turėtų kelti panašias asociacijas, kaip netikėtas ir karštas pasimatymas, su egzotiška gražuole. Na o dabar amerikonų TV ekranuose labai dažnai mirgėti pradėjo irgi seksualumo kupina reklama, kur aktorius Charlie Sheen slalomo varžybas surengė praktiškai aplink svetainėje įsisiūbuojantį vakarėlį. Pasigrožėkite.