Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„McLaren F1“ - vienas žinomiausių super-automobilių visame pasaulyje. Šio automobilio vardas buvo linksniuojamas ne tik įvairiuose žurnaluose, bet ir kompiuteriniuose žaidimuose, muzikiniuose vaizdo klipuose.
Net ir esant gausiam modernių super-automobilių ratui, Gordono Murray kūrinys iki šiol laikomas kaip vienu geriausiu ir įspūdingiausiu super-automobiliu pasaulyje. Prieš keletą metų šis automobilis taip pat buvo ir greičiausias pasaulyje.
1991 metais pristatytas automobilis niekada nebuvo laikomas turtingų žmonių žaisliuku. Kiekvienas „McLaren F1“ egzempliorius buvo pagamintas skirtingo plauko automanams, kurie anuomet turėjo galimybių ir noro turėti šį nuostabų kūrinį. Vienas iš jų - garsusis Rowanas Atkinsonas, kuris daugelį metų visam pasauliui buvo žinomas Pono Byno vardu.
Kaip bebūtų keista, tačiau greičiausio automobilio titulą „McLaren F1“ iškovojo tik 1998 metais. Vos šešių žmonių komanda susikrovė lagaminus ir nuvyko į Vokietijoje esantį „Volkswagen“ bandymų poligoną, kuriame yra labai, labai ilga tiesioji.
Po keletos bandymų, 1993 metais pagamintas prototipas sugebėjo pasiekti 391 km/val. greitį. Nors automobilis galėjo pasiekti žymiai didesnį greitį, tačiau automobilį vairavęs Andy Wallace nusprendė neperžengti pavojingos ribos ir apsiribojo 391 km/val.
Žemiau išvysite įrašą, kuris buvo užfiksuotas tą lemtingą dieną, kai Andy Wallace pasiekė 391 km/val. greitį. Greitį, kurį vėliau pagerino „Bugatti Veyron“.
„McLaren F1“ - vienas žinomiausių super-automobilių visame pasaulyje. Šio automobilio vardas buvo linksniuojamas ne tik įvairiuose žurnaluose, bet ir kompiuteriniuose žaidimuose, muzikiniuose vaizdo klipuose.
Net ir esant gausiam modernių super-automobilių ratui, Gordono Murray kūrinys iki šiol laikomas kaip vienu geriausiu ir įspūdingiausiu super-automobiliu pasaulyje. Prieš keletą metų šis automobilis taip pat buvo ir greičiausias pasaulyje.
1991 metais pristatytas automobilis niekada nebuvo laikomas turtingų žmonių žaisliuku. Kiekvienas „McLaren F1“ egzempliorius buvo pagamintas skirtingo plauko automanams, kurie anuomet turėjo galimybių ir noro turėti šį nuostabų kūrinį. Vienas iš jų - garsusis Rowanas Atkinsonas, kuris daugelį metų visam pasauliui buvo žinomas Pono Byno vardu.
Kaip bebūtų keista, tačiau greičiausio automobilio titulą „McLaren F1“ iškovojo tik 1998 metais. Vos šešių žmonių komanda susikrovė lagaminus ir nuvyko į Vokietijoje esantį „Volkswagen“ bandymų poligoną, kuriame yra labai, labai ilga tiesioji.
Po keletos bandymų, 1993 metais pagamintas prototipas sugebėjo pasiekti 391 km/val. greitį. Nors automobilis galėjo pasiekti žymiai didesnį greitį, tačiau automobilį vairavęs Andy Wallace nusprendė neperžengti pavojingos ribos ir apsiribojo 391 km/val.
Žemiau išvysite įrašą, kuris buvo užfiksuotas tą lemtingą dieną, kai Andy Wallace pasiekė 391 km/val. greitį. Greitį, kurį vėliau pagerino „Bugatti Veyron“.