Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kiekvienas individas besirenkantis automobilį, atsižvelgia ne tik į markę, modelį, dizainą ar praktiškumą, tačiau ir į automobilio spalvą. Vieni trokšta turėti juodos spalvos automobilį, kiti svajoja apie oranžinį, tačiau ką daryti, jeigu norite visų po truputį?
Vienintelė išeitis yra kiekvieno kėbulo detalę, perdažyti tam tikrą ir sau patinkančia spalva. Kodėl sparnas negali būti raudonos spalvos? O durys -geltonos?
Puikus pavyzdys yra šis - ketvirtos kartos „Golf", kuris atrodo surado šeimininką, kuris stengiasi būti išskirtiniu iš visų jėgų. Nors daugelis pasakysite, jog automobilis nėra išskirtinis ir dėl to 100 % pritarsime, tačiau spalvų schema verta diskusijos. Galbūt šio automobilio savininkas nenusprendė kuria spalva dažyti automobilį ir visas buvusias norų sąraše, tiesiog padalino per visas kėbulo dalis.
Iš tikro, šio automobilio savininkas teigia, jog į šią spalvų schemą reikia pažiūrėti su humoru, o ne į kaip rimtai patobulintą automobilį. Jeigu savo galvoje įjungsite mygtuką ir darysite taip, kaip liepia šeimininkas, viskas atsistos į savo vietas, nes dėl spalvų schemos automobilis tikrai netampa stilingesnis.
Bene išskirtiniausia automobilio savybė - lengvo lydinio ratlankiai, kurie primena ketvirtos kartos „Chevrolet Corvette" lengvojo lydinio ratlankius. 17 colių lengvo lydinio ratlankiai, pasak automobilio šeimininko, yra labai brangūs ir reti. Suradęs kažkokiame interneto puslapyje, jis juos iškart nieko nelaukdamas užsisakę ir turėjo laukti net 2,5 mėnesio, kol nauji batai automobiliui pasieks jo namus.
Kol neįdėjome paskutinės šio modelio nuotraukos, norime pasakyti paskutinį bajerį. Nors automobilis ir turi keletą apdailos ir kėbulo detalių nuo modelio, kuris turėjo šešių cilindrų variklį, tačiau automobilį, kurį matote nuotraukose varo vos 1,6 litro benzininis agregatas, kuris išvysto menkas 105 arklio galias.
Keistas projektas ir dar keistesnis šeimininkas.
Kiekvienas individas besirenkantis automobilį, atsižvelgia ne tik į markę, modelį, dizainą ar praktiškumą, tačiau ir į automobilio spalvą. Vieni trokšta turėti juodos spalvos automobilį, kiti svajoja apie oranžinį, tačiau ką daryti, jeigu norite visų po truputį?
Vienintelė išeitis yra kiekvieno kėbulo detalę, perdažyti tam tikrą ir sau patinkančia spalva. Kodėl sparnas negali būti raudonos spalvos? O durys -geltonos?
Puikus pavyzdys yra šis - ketvirtos kartos „Golf", kuris atrodo surado šeimininką, kuris stengiasi būti išskirtiniu iš visų jėgų. Nors daugelis pasakysite, jog automobilis nėra išskirtinis ir dėl to 100 % pritarsime, tačiau spalvų schema verta diskusijos. Galbūt šio automobilio savininkas nenusprendė kuria spalva dažyti automobilį ir visas buvusias norų sąraše, tiesiog padalino per visas kėbulo dalis.
Iš tikro, šio automobilio savininkas teigia, jog į šią spalvų schemą reikia pažiūrėti su humoru, o ne į kaip rimtai patobulintą automobilį. Jeigu savo galvoje įjungsite mygtuką ir darysite taip, kaip liepia šeimininkas, viskas atsistos į savo vietas, nes dėl spalvų schemos automobilis tikrai netampa stilingesnis.
Bene išskirtiniausia automobilio savybė - lengvo lydinio ratlankiai, kurie primena ketvirtos kartos „Chevrolet Corvette" lengvojo lydinio ratlankius. 17 colių lengvo lydinio ratlankiai, pasak automobilio šeimininko, yra labai brangūs ir reti. Suradęs kažkokiame interneto puslapyje, jis juos iškart nieko nelaukdamas užsisakę ir turėjo laukti net 2,5 mėnesio, kol nauji batai automobiliui pasieks jo namus.
Kol neįdėjome paskutinės šio modelio nuotraukos, norime pasakyti paskutinį bajerį. Nors automobilis ir turi keletą apdailos ir kėbulo detalių nuo modelio, kuris turėjo šešių cilindrų variklį, tačiau automobilį, kurį matote nuotraukose varo vos 1,6 litro benzininis agregatas, kuris išvysto menkas 105 arklio galias.
Keistas projektas ir dar keistesnis šeimininkas.