Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Ponas Mikėnas nesąmonė pasakė,kad Lietuvos vairuotojų uždarbis toks pat ar net didesnis negu kitose vakarų šalyse...Konkrečiai nusisnekejo
Tiesa yra ta,kad kažkiek gudresni ir mokantys anglų kalba nedirba LT įmonėse,o dirba norvegijos ,švedijos ,olandijos ,uk įmonėse,kur tikrai yra mokami normalus pinigai,galima susiderinti normalias kadencijas,kur dirbi pvz 2 savaites ,o 2 savaites buni namie ,skraidai i darbą lėktuvu ,darbovietėse yra normalios vairuotoju bazės,mokami pinigai už faktines valandas ,mokami viršvalandžiai ,gaunami normalus atostoginiai. O už lietuviškų fūrų turbūt 90 procentu rusakalbių is po sovietinių valstybių,pasidomėjus LT firmų algomis ir kadencijų trukmėmis nori juokstis ir tuo pačiu verkti ,tragedija LT firmose kaip minimum gautum du kart mažiau kartais ir tris kartus mažiau už tuos pačius darbus.
O lietuviu vairai ( šūdai ) tuoj parodys iš kur kojos pas juos dygsta. Neveisliniai šunys
Kaip gali mokėti normaliai ubagų Lietuvoj.....???dar guobši valdžia su savo mokesčiu didinimais......belieka ant Lietuvos pakloti didelį ir gauruota.....
Kurmiai paskaičiuokit kiek pinigėlių gaunat pagal komandiruotpinigus .Tada prisideda soc.pašalpos ,vaiko pinigai ,nemokamas vaikų maitinimas ,kompensscija už šildymą,soc stipendijos.Paėmiau šeimą mama nedirba ,šeimoje 4 vaikai.
@Kurmiai
Triohala tu
Senai besidomejau bet bent jei niekas neisikeite is anksciau tai to koeficiento moketi nebutina.. tik tada dienpinigiai bus apmokestinami.... Ir alga tada bus maza ir niekas pas jus nedirbs.. tad tamsta juokdariai linavos sito nepamirskit pamineti taip pat kai kalbate apie koeficientus
Kaltas verslininkų godumas... Pasidomėkit kokios algos skandinavijoje, Anglijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje... Turi būti visai idijotas jeigu dirbi bananyno įmonėse i dieną už 70eur... Užsienyje už tris kart didesnius atlyginimus priima ir be patirties (apmokina).
Juanimas, kurs dabar laikosi D ir E kategorijas, jau būna susitarę, kad iškart gavę D ir E pažymėjimus, jau važiuos dirbti kitur - pradžioj jiems siūlo nedaug, nu kokius 2700 po mokesčių, tai važinėja nedideliais 5 ar 7 tonų dviašiais, kol įgyja patirties, po metų persėda ant 10 tonų triašio, vėl aria metus kol išmoksta, tada jau eina ant priekabos, bazė 7tonos + priekaba 5 ar 8 tonos, ma virš 3000, o tada po metų jau sėda į tikrą fūrą - 25 ar 40 tonų ir jau ima virš 4000 po mokesčių.
EIKIT JŪS NX SU SAVO 1100. Iš mano daraugų užsienyje dirbantis fūristas, kuris uždirba mažiausiai, ima 3800 po mokesčių. Skę, nuo birželio kels iki 4500, nes kai konkurentai sužinojo - didelėse firmose sekretorės ir dalis personalao visuomet dirba keliems šeimininkams - kad jam duoda tik 3800, iškart pasiūlė 4200 po mokesčių.
Blemba, kas su jumis blogai?.... Kad ir ta pati Norvegija - kompanijos masiškai ieško ne tik CE, bet ir C kategorijų vairuotojų...
Net nžn... Išsiuntinėkite visoms kompanijoms CV arba jeigu nors porą angliškų žodžių mokate - nuvykite į tą Noregiją ir tiesiogiai su įmonėmis pakalbėkite.
Net nžn... Išsiuntinėkite visoms kompanijoms CV arba jeigu nors porą angliškų žodžių mokate - nuvykite į tą Noregiją ir tiesiogiai su įmonėmis pakalbėkite.
Vairuotojų atlyginimai: pinigų moka vis daugiau, bet nėra kam dirbti – kalti patys vežėjai?