• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 Šiandien 1666 Lietuvos gyventojai laikė Nacionalinį kelių eismo taisyklių (KET) egzaminą. Šeštus metus iš eilės rengtame egzamine tarp 20-ties egzamino užduočių buvo įtraukti ir trys vaikų klausimus. Tiesa, nors ir pakankamai kasdieniški, kai kurie iš šių klausimų vairuotojams buvo sudėtingi.

 Šiandien 1666 Lietuvos gyventojai laikė Nacionalinį kelių eismo taisyklių (KET) egzaminą. Šeštus metus iš eilės rengtame egzamine tarp 20-ties egzamino užduočių buvo įtraukti ir trys vaikų klausimus. Tiesa, nors ir pakankamai kasdieniški, kai kurie iš šių klausimų vairuotojams buvo sudėtingi.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Kaip matome iš pradinių rezultatų, vairuotojai dažnai klydo atsakydami į du iš trijų moksleivių užduotų klausimų. Į klausimą apie tai, kada vaikas privalo prisisegti saugos diržą keliaudamas tarpmiestiniu autobusu – tą jis privalo daryti nuo 3 metų amžiaus – teisingai atsakė 40 proc. dalyvių. Dar prasčiau gyventojai atsakė į klausimą, nuo kelerių metų moksleiviai gali važiuoti dviračiu važiuojamąja kelio dalimi. Į šį klausimą teisingai atsakė tik kas 9 egzamino dalyvis. Gali būti, kad tai bus vienas sudėtingiausių egzamino klausimų apskritai, tačiau tą galėsime pasakyti tik patikrinę visus pateiktus atsakymus“, – sakė draudimo ekspertas Andrius Gimbickas.

REKLAMA

Pasak jo, taip pat matyti, kad klaidų vairuotojai darė ir atsakinėdami į klausimus apie neseniai įvestus naujus KET reikalavimus – kas trečias vairuotojas nežinojo, jog važiavimo greitis greitkelyje šiemet buvo padidintas ir dabar jame nuo balandžio 1 d. iki spalio 31 d. galima važiuoti ne didesniu kaip 120 km/h greičiu, o nuo lapkričio 1 d. iki kovo 31 d. – ne didesniu kaip 110 km/h greičiu. Taip pat daug vairuotojų dar nėra įsisąmoninę, kad priartėjus prie šviesoforo, kuris turi papildomą žalią rodyklę į dešinę, bet dega raudonas šviesoforo signalas, pirmiausia privaloma visiškai sustabdyti automobilį ir vėl pradėti važiuoti tik įsitikinus, kad tai yra saugu ir nebus trukdoma kitoms transporto priemonėms ir pėstiesiems.

REKLAMA
REKLAMA

Kai kurie dalyviai, išsprendę egzaminą buvo nustebinti, kad padarė tiek daug klaidų.

„Keista, vairuoju 12 metų, tfu, tfu, tfu – nė vienos avarijos, o teisingai atsakiau tik į 5 klausimus... Reiks paskaityt KET“, – komentaruose rašė vienas egzamino dalyvių. Jam antrino ir kitas: „4 m. stažo judriose Vilniaus gatvėse, nė karto nebuvau patekęs į jokį autoįvykį ir tik 6 teisingi atsakymai“.

Nacionaliniame KET egzamine dalyviai turėjo atsakyti į 20 klausimų. Nespėję sudalyvauti egzamine vis dar gali jį spręsti savo malonumui bei pasitikrinti, kaip gerai išmano KET reikalavimus, tačiau nepretenduos į prizus. Nuorodą į egzamino klausimyną galite rasti svetainėje www.ld.lt/ket. Čia taip pat yra paskelbti ir teisingi atsakymai į egzamino klausimus.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų