Nuo 2020 m. techninės apžiūros kainos indeksuojamos kiekvienais metais, atsižvelgiant į infliacijos ir darbo užmokesčio pokyčius šalyje, jei darbo užmokesčio pokytis nuo paskutinio kainų tvirtinimo yra lygus arba viršija 9 proc. ir / arba infliacijos / defliacijos pokytis yra lygus arba viršija 5 proc. pagal Valstybės duomenų agentūros duomenis.
Pagal šių metų agentūros pateiktus naujausius darbo užmokesčio ir infliacijos duomenis šalyje buvo perskaičiuotos techninės apžiūros kainos.
Dėl darbo užmokesčio ir infliacijos didėjimo šalyje techninės apžiūros kainos nuo šių metų liepos 13 d. didės vidutiniškai 5 procentais.
Naujos techninės apžiūros kainos
Lengvųjų automobilių savininkams techninė apžiūra brangsta labai panašiai – kiek daugiau nei 1 euru, tačiau tiksli kaina priklauso nuo degalų, kuriais varomas automobilis.
Dujomis varomų lengvųjų keleivinių automobilių savininkai už patikrinimą mokės 1,4 euro daugiau, t. y. 28,90 euro. Lengvojo keleivinio automobilio, varomo benzinu, techninė apžiūra kainuos 1,1 euro brangiau – 23 eurus, dyzelinu – 26,70 euro, vadinasi, kaina didėja 1,30 euro.
Mopedų ir motociklų savininkams už techninę apžiūrą teks mokėti 60 centų daugiau, o už keturračio – 17,20 euro, t. y. 80 centų daugiau, nei jie moka dabar.
Naujų lengvųjų automobilių techninę apžiūrą paprastai reikia atlikti po 3 metų, o vėliau – kas dvejus metus.
Beje, šiemet įsigalioja ir nauji reikalavimai dėl automobilių ridos klastojimo.
Techninės apžiūros metu nustačius ridos klastojimą, tai bus laikoma nedideliu trūkumu. Tačiau po dviejų metų už tai automobilis galės būti pripažįstamas netinkamu naudoti.
„Regitros“ duomenimis, Lietuvoje yra registruota per 1,6 mln. lengvųjų automobilių.
Pastaruoju metu mūsų šalyje buvo fiksuojama beveik 20 proc. infliacija. Tokiu tempu bendrai didėjo prekių ir paslaugų kainos. Vidutinės gyventojų pajamos augo kur kas lėčiau.