„Siekdami išklausyti ir palaikyti daugiau vaikų ir paauglių, pristatome naują būdą pasikalbėti rūpimais klausimais – susirašinėjant gyvai internetu. „Vaikų linijos“ patirtis rodo, kad daliai paauglių drąsiau ir laisviau savo sunkumais ir išgyvenimais dalytis raštu. Kasmet „Vaikų linija“ sulaukia daugiau nei tūkstančio laiškų internetu, didžiojoje jų dalyje paaugliai pasakoja apie rimtus ir sudėtingus savo išgyvenimus“, – teigia „Vaikų linijos“ vadovas Robertas Povilaitis.
Pasak jo, vaikai savo atsiliepimuose „Vaikų linijai“ dažnai minėdavo prašymą įdiegti virtualių pokalbių galimybę, kad nereikėtų ilgai laukti atsakymo į elektroninį laišką.
Kaip pranešė „Vaikų linija“, vaikai ir paaugliai, norintys pasidalyti savo jausmais ir išgyvenimais susirašinėjant su budinčiais konsultantais internetu, tai gali padaryti prisijungę prie „Vaikų linijos“ interneto svetainės vaikulinija.lt. Pagalba pokalbiais internetu teikiama pirmadieniais, trečiadieniais ir penktadieniais nuo 18 iki 21 valandos. Su vaikais ir paaugliais bendraus specialius mokymus baigę „Vaikų linijos“ savanoriai konsultantai.
Per pirmąją savaitę, dar vykstant pokalbių internetu testavimo darbams, „Vaikų linijos“ svetainėje šia pagalbos forma domėjosi beveik 500 unikalių lankytojų. Per pirmąsias 13 budėjimo valandų įvyko 20 pokalbių internetu, per juos paaugliai noriai raštu dalijosi savo patirtimis ir jausmais.
Įdiegti „Vaikų linijos“ pagalbą pokalbiais internetu padėjo Didžiosios Britanijos prekybos rūmų parama, surinkta per labdaringą renginį „Burnso naktis“, bei Vilniaus miesto savivaldybės skirtos lėšos.
„Vaikų linijos“ duomenimis, pernai tarnybos konsultantai atsiliepė į 154 tūkst. 395 vaikų skambučius telefonu. Išaugus „Vaikų linijos“ savanorių konsultantų komandai, šiais metais jie gali išklausyti kas antrą pasikalbėti norintį vaiką ar paauglį, pernai su konsultantu pasikalbėti galėjo vienas iš keturių, 2015 metais – vienas iš devynių skambinusiųjų.