• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sparčiai į makiažo ir grožio pasaulį žengiantys vaikinai po mažu susilaukia pasaulinio pripažinimo. Naujausia kosmetikos kompanijos „Maybelline“ blakstienų tušo reklama tik dar kartą tai įrodo.

18

Sparčiai į makiažo ir grožio pasaulį žengiantys vaikinai po mažu susilaukia pasaulinio pripažinimo. Naujausia kosmetikos kompanijos „Maybelline“ blakstienų tušo reklama tik dar kartą tai įrodo.

REKLAMA

Pagrindinis vaidmuo šioje reklamoje patikėtas makiažo meistrui ir „Instagram“ žvaigždei Manny Gutierrezui. Vaikinas savo socialiniame tinkle turi daugiau nei 3 mln. gerbėjų ir yra paskelbtas prie didelę įtaką grožio pasaulyje darančių žmonių sąrašo.

Dailiais bruožais ir teatrališkumu apdovanotas vaikinas nė sekundei neleidžia suabejoti, kad blakstienų tušo reklama yra tai, apie ką jis jau seniai svajojo.

Vaikinai veržiasi į grožio rinką

Praėjusių metų spalio mėnesį vienas populiariausių grožio ir mados žurnalų visame pasaulyje „Cover Girl“ naujausiu numeriu pribloškė pramogų verslą – pirmą kartą visoje leidinio istorijoje ant viršelio pozavo vaikinas.

REKLAMA
REKLAMA

„Youtube“ žvaigždė bei makiažo meistras Jamesas Charlesas iš Niujorko jau seniai turi minią gerbėjų, tačiau po naujausios savo fotosesijos žurnalui „Cover Girl“ – fanų skaičius pradėjo augti kaip ant mielių.

REKLAMA

Makiažo menu paauglys domėtis pradėjo vos prieš metus, tačiau jo talentas žavi ne tik internautus, bet ir pasaulinio lygio žvaigždes, kurios su malonumu atsiduoda jo meistriškoms rankoms.

Anot merginų žurnalo, Jamesas tapo tuo, ko jie jau seniai ieškojo. Jis jaunas, veržlus, išskirtinis bei laužo stereotipus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų