• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmadienio rytą surengtoje spaudos konferencijoje savo kortas atskleidė pirmasis iš trijų lietuviškų Dakaro ralio ekipažų. Dvejus metus iš eilės startavę Lietuvoje kurtu prototipu, „Agrorodeo“ komandos duetas Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas nusprendė pakeisti savo bolidą ir dar kartą stoti į sunkiausių pasaulio lenktynių startą – šį kartą, su „Toyota Hillux“.

Pirmadienio rytą surengtoje spaudos konferencijoje savo kortas atskleidė pirmasis iš trijų lietuviškų Dakaro ralio ekipažų. Dvejus metus iš eilės startavę Lietuvoje kurtu prototipu, „Agrorodeo“ komandos duetas Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas nusprendė pakeisti savo bolidą ir dar kartą stoti į sunkiausių pasaulio lenktynių startą – šį kartą, su „Toyota Hillux“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Agrorodeo“ ekipažas pristatymo metu spindėjo jiems būdinga teigiama energija – tą neabejotinai lėmė šalia stovintis, ryškiai žalias T1 klasės visureigis. Komanda šiemet pasirinko automobilį, kuris gali pasigirti trimis finišais Dakare, ir po pradėto automobilio techninio atnaujinimo, tikisi sėkmingą seriją pratęsti.

REKLAMA

„Šiemet Dakaro ralis švenčia 40 metų jubiliejų, 10 gimtadienį Pietų Amerikoje, ir beveik sutampa su Lietuvos nepriklausomybės šimtmečio minėjimu. Nusprendėme, kad šiemet ten būti kaip niekada privalu. Kaip turbūt supratote, mūsų komandos ekipažas nesikeičia – po pirmųjų startų su Sauliumi esame susigyvenę ir galime tikrai pasidžiaugti komandine dvasia. O pagrindinis šių metų pasikeitimas – šuolis į „Toyota Hillux“, – su šypsena pasakojo Vaidotas.

REKLAMA
REKLAMA

Paklaustas, koks likimas ištiko dvejus metus finišo Dakare ryžtingai siekusią „Bitutę“ (Seat Leon Dakar), Vaidotas buvo konkretus: „Bitės projektas sulauks patobulinimų, tačiau dėl būsimų techninio reglamento pasikeitimų ir modifikacijoms reikalingo laiko, nusprendėme į šių metų lenktynes leistis su kitu automobiliu. Sprendimą teko priimti operatyviai, todėl pasirinkome pakankamai išbandytą visureigį.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pristatytas naujasis „Agrorodeo“ komandos visureigis „Toyota Hillux“ artimiausiu metu bus naudojamas testams, o po poros savaičių mechanikai pradės nuodugnų automobilio perrinkimą ir ruošimą artėjančiam „Dakaro“ maratonui. Po automobilio kapotu 5 litrų V8 benzininis variklis, kurio galia 350 AG ir 560 Nm sukimo momentas, maksimalus greitis beveik 190 km/h. „Toyota Hillux“ remontu bei aptarnavimu rūpinsis gerai žinoma profesionalų trijulė: Edvardas Lucevičius, Romas Žalnierukynas ir Egidijus Janavičius.

REKLAMA

Jubiliejiniam dykumų maratonui organizatoriai ruošia labiau Afriką primenančią trasą. „Vien pirmos keturios lenktynių dienos bus dykumoje. Pirmoji trasos dalis labai primena 2013 metų Dakarą ir žinau, kad bus nelengva. Kita vertus, smėlynuose yra pakankamai vietos lenkimams ir pirmieji greičio ruožai parodys, kas yra kas. Intrigos tikrai netrūks“, – įžvalgomis dalijosi ekipažo šturmanas Saulius.

Duetas dar šią savaitę žada pradėti pirmąsias testų sesijas, leisiančias geriau susipažinti su naujuoju automobiliu.

Dakaro ralio maratonas, kaip ir kasmet, prasidės pirmosiomis sausio dienomis ir truks dvi savaites. Kol kas savo dalyvavimą ten patvirtino du iš trijų lietuviškų ekipažų.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
  • Šventiniai atradimai su VILVI

TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų