Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Dulkėti keliai ir alinantis karštis nesutrukdė Vytautui Švedui pasiekti užsibrėžto tikslo. Vienas geriausių Lietuvos lenktynininkų penktą kartą laimėjo „Žemaitijos“ ralį ir pagerino savo pergalių jame rekordą.
Dar varžybų išvakarėse surengtas bandomasis greičio ruožas V. Švedui išpranašavo sėkmę. Vadinamajame ralio prologe jis buvo greičiausias.
Šeštadienio rytą Kelmėje stojęs prie starto linijos V. Švedas drauge su šturmanu Žilvinu Sakalausku jau turėjo išankstinį planą: „Kadangi startavome iš antrosios pozicijos, siekėme nuo pat pradžių būti greičiausi ir išsikovoti vietą pačiame priekyje. Žvyrkeliai buvo ilgai nematę lietaus, todėl dažnai važiuodavome varžovų sukeltose dulkėse. Vos išnirus iš jų, tekdavo rizikuoti bandant atkovoti dėl blogo matomumo prarastą laiką. Laimė, mūsų strategija pasiteisino – Ramūną Čapkauską aplenkėme ir raliui įpusėjus į greičio ruožų startą stodavome pirmi.“
Nuo pradžių tempą diktuoti ėmęs „Juta Racing“ komandos ekipažas lyderio pozicijų neužleido iki pat finišo tiesiosios. V. Švedo ir Ž. Sakalausko tandemas laimėjo dešimt greičio ruožų iš vienuolikos. Įpusėjus varžyboms, būsimi nugalėtojai prieš artimiausius varžovus buvo susikrovę daugiau kaip minutės persvarą ir ją nuolat didino iki paskutinių kilometrų. Antri „Žemaitijos“ ralyje likę svečiai iš Rusijos Igoris ir Arina Bulantsevai daugkartiniam Lietuvos ralio čempionui pralaimėjo beveik pusketvirtos minutės.
Vis dėlto iškovota penktoji pergalė „Žemaitijos“ ralyje V. Švedui nebuvo lengva. Ekipažo nariai pasakoja turėję iškęsti tikrą pirtį, mat nuo pat ryto plieskusi saulė ir tvyroję kone rekordiniai šiemet karščiai orą automobilio salone įkaitino iki 50 laipsnių ir daugiau.
„Vietomis jaučiau, kad dėl nepakeliamo karščio prarandu koncentraciją. Manau, kad tai buvo karščiausias ralis mano karjeroje tikrąja šių žodžių prasme. Daug prakaitavome, mažai skysčių vartojome, neturėjome kada rimčiau pavalgyti – visa tai padarė savo. Teko išgerti kelias piliules, nes jaučiausi nekaip. Matyt, tam reikšmės turėjo ir beveik kiekvieną savaitgalį besitęsęs varžybų maratonas – „Talsi“ ralis Latvijoje, „Viru“ – Estijoje, Pasaulio ralio čempionato etapas Lenkijoje, po to pasirengimas bei dalyvavimas 1000 kilometrų lenktynėse. Veikiausiai nespėjau deramai atsigauti ir pilnai „pasikrauti baterijų“. Tačiau gerai tai, kas gerai baigiasi – finišas pasiektas, pergalė iškovota. Esame labai laimingi“, – savo pasiekimu džiaugiasi V. Švedas.
Pasak lenktynininko, šįkart ekipažas dirbo sklandžiai ir be klaidų. Tai leido pasiekti trasoje optimalų greitį, kuriuo ne tik saugiai nuvažiuota iki finišo, bet ir nepalikta vilčių varžovams. Be to, sportininką itin nudžiugino šįkart nė menkiausių kaprizų neparodęs jo automobilis „Mitsubishi Lancer EVO X“. Būtent dėl techninių gedimų V. Švedas nebaigė žiemos ralio, o Pasaulio ralio čempionato (WRC) etape Lenkijoje ir Lietuvoje turėjo tenkintis žemesniais rezultatais nei tikėjosi.
Sportininkas neslepia, kad tokie nesklandumai kerta per pasitikėjimą savo jėgomis, tačiau pergalė ralyje „Žemaitija 2014“ padėjo jį susigrąžinti ir suteikė optimizmo prieš artėjantį „300 ežerų“ ralį. Čia V. Švedas yra laimėjęs tris kartus iš keturių, tad po dviejų savaičių jis vėl mėgins nuskinti nugalėtojo laurus Zarasų ir Visagino apylinkėse bei sustiprinti savo pozicijas kovojant dėl dar vieno Lietuvos ralio čempiono titulo.
„Jau senokai turėjau malonumą lenktynes pradėti ir užbaigti sveiku, nesugedusiu automobiliu. Už šio savaitgalio sėkmę esu dėkingas savo ilgamečiam šturmanui Žilvinui ir nepriekaištingai dirbusiems mūsų komandos mechanikams, kurių dėka technika buvo tokia kantri ir ištverminga. Žinoma, pergalės džiaugsmo nebūtų be rėmėjų. Dar daugiau – ištikimų fanų palaikymas, kurį jaučiau kiekviename trasos kilometre“, – keldamas į viršų dar vieną trofėjų, džiaugsmu dalijasi V. Švedas.
Dulkėti keliai ir alinantis karštis nesutrukdė Vytautui Švedui pasiekti užsibrėžto tikslo. Vienas geriausių Lietuvos lenktynininkų penktą kartą laimėjo „Žemaitijos“ ralį ir pagerino savo pergalių jame rekordą.
Dar varžybų išvakarėse surengtas bandomasis greičio ruožas V. Švedui išpranašavo sėkmę. Vadinamajame ralio prologe jis buvo greičiausias.
Šeštadienio rytą Kelmėje stojęs prie starto linijos V. Švedas drauge su šturmanu Žilvinu Sakalausku jau turėjo išankstinį planą: „Kadangi startavome iš antrosios pozicijos, siekėme nuo pat pradžių būti greičiausi ir išsikovoti vietą pačiame priekyje. Žvyrkeliai buvo ilgai nematę lietaus, todėl dažnai važiuodavome varžovų sukeltose dulkėse. Vos išnirus iš jų, tekdavo rizikuoti bandant atkovoti dėl blogo matomumo prarastą laiką. Laimė, mūsų strategija pasiteisino – Ramūną Čapkauską aplenkėme ir raliui įpusėjus į greičio ruožų startą stodavome pirmi.“
Nuo pradžių tempą diktuoti ėmęs „Juta Racing“ komandos ekipažas lyderio pozicijų neužleido iki pat finišo tiesiosios. V. Švedo ir Ž. Sakalausko tandemas laimėjo dešimt greičio ruožų iš vienuolikos. Įpusėjus varžyboms, būsimi nugalėtojai prieš artimiausius varžovus buvo susikrovę daugiau kaip minutės persvarą ir ją nuolat didino iki paskutinių kilometrų. Antri „Žemaitijos“ ralyje likę svečiai iš Rusijos Igoris ir Arina Bulantsevai daugkartiniam Lietuvos ralio čempionui pralaimėjo beveik pusketvirtos minutės.
Vis dėlto iškovota penktoji pergalė „Žemaitijos“ ralyje V. Švedui nebuvo lengva. Ekipažo nariai pasakoja turėję iškęsti tikrą pirtį, mat nuo pat ryto plieskusi saulė ir tvyroję kone rekordiniai šiemet karščiai orą automobilio salone įkaitino iki 50 laipsnių ir daugiau.
„Vietomis jaučiau, kad dėl nepakeliamo karščio prarandu koncentraciją. Manau, kad tai buvo karščiausias ralis mano karjeroje tikrąja šių žodžių prasme. Daug prakaitavome, mažai skysčių vartojome, neturėjome kada rimčiau pavalgyti – visa tai padarė savo. Teko išgerti kelias piliules, nes jaučiausi nekaip. Matyt, tam reikšmės turėjo ir beveik kiekvieną savaitgalį besitęsęs varžybų maratonas – „Talsi“ ralis Latvijoje, „Viru“ – Estijoje, Pasaulio ralio čempionato etapas Lenkijoje, po to pasirengimas bei dalyvavimas 1000 kilometrų lenktynėse. Veikiausiai nespėjau deramai atsigauti ir pilnai „pasikrauti baterijų“. Tačiau gerai tai, kas gerai baigiasi – finišas pasiektas, pergalė iškovota. Esame labai laimingi“, – savo pasiekimu džiaugiasi V. Švedas.
Pasak lenktynininko, šįkart ekipažas dirbo sklandžiai ir be klaidų. Tai leido pasiekti trasoje optimalų greitį, kuriuo ne tik saugiai nuvažiuota iki finišo, bet ir nepalikta vilčių varžovams. Be to, sportininką itin nudžiugino šįkart nė menkiausių kaprizų neparodęs jo automobilis „Mitsubishi Lancer EVO X“. Būtent dėl techninių gedimų V. Švedas nebaigė žiemos ralio, o Pasaulio ralio čempionato (WRC) etape Lenkijoje ir Lietuvoje turėjo tenkintis žemesniais rezultatais nei tikėjosi.
Sportininkas neslepia, kad tokie nesklandumai kerta per pasitikėjimą savo jėgomis, tačiau pergalė ralyje „Žemaitija 2014“ padėjo jį susigrąžinti ir suteikė optimizmo prieš artėjantį „300 ežerų“ ralį. Čia V. Švedas yra laimėjęs tris kartus iš keturių, tad po dviejų savaičių jis vėl mėgins nuskinti nugalėtojo laurus Zarasų ir Visagino apylinkėse bei sustiprinti savo pozicijas kovojant dėl dar vieno Lietuvos ralio čempiono titulo.
„Jau senokai turėjau malonumą lenktynes pradėti ir užbaigti sveiku, nesugedusiu automobiliu. Už šio savaitgalio sėkmę esu dėkingas savo ilgamečiam šturmanui Žilvinui ir nepriekaištingai dirbusiems mūsų komandos mechanikams, kurių dėka technika buvo tokia kantri ir ištverminga. Žinoma, pergalės džiaugsmo nebūtų be rėmėjų. Dar daugiau – ištikimų fanų palaikymas, kurį jaučiau kiekviename trasos kilometre“, – keldamas į viršų dar vieną trofėjų, džiaugsmu dalijasi V. Švedas.