Mados kūrėjas į Lietuvą atvežė savo naujausią aukštosios mados kolekciją, kurią pristatė vos antrą kartą ir sakė, kad neketina jos daugiau niekur rodyti. Pirmą kartą ji buvo pristatyta Rusijos elitui uždarame vakare.
Paklaustas, kodėl tokios nuostabios kolekcijos jis neveža parodyti Paryžiui, dizaineris atsakė, kad tai ekonomiškai nenaudinga: „Labiau apsimoka pristatyti prêt-a-porter kolekciją, nes ją nupirks, o aukštosios mados kolekcija yra per brangi, kad būtų perkama. Tokios suknelės randa vietą muziejuose ir yra tam, kad mados namai išlaikytų gerą vardą. Taip pat tai neleidžia užmigti dizainerio kūrybiškumui“, – sakė V. Judaškinas.
Mados kūrėjas paaiškino kodėl ekonomiškai protingiau kurti prêt-a-porter kolekciją, o ne aukštosios mados kolekciją: „Įsivaizduokite, kad Angelina Jolie apsivilko prêt-a-porter kolekcijos suknelę, kuri kainuoja 12-15 tūkstančių , tai po to jos užsimanys ir įsigys dar 100 merginų. Bet jeigu ta pati Angelina apsivilks suknelę iš aukštosios mados kolekcijos, kuri kainuoja 100 tūkstančių, tai gal ir atsiras viena mergina, kuri turi 100 tūkstančių, bet ji nebenorės po Angelinos apsivilkti tos pačios suknelės“, – dėstė V. Judaškinas.
Taip pat jis pridūrė: „Ir be to, A. Jolie neperka suknelių, kartais dar reikia jai primokėti, kad ji apsivilktų tam tikrą drabužį“.