[nqspoll id="54"]
„V.I.P“ automobilių statusu gali pasigirti tik patys brangiausi ir išskirtiniausi automobiliai. Juk niekas nepirktų paprasto hečbeko ir nebandytų jo paversti „V.I.P“ stiliaus atstovu. Vis dėlto pasaulyje atsiranda vienas-kitas drąsuolis, kuris nori išsišokti.
Japonijoje gimęs „V.I.P“ automobilių kultas tapo populiarius visame pasaulyje, ypač Jungtinėse Amerikos Valstijose, kuriose daugelis nori pademonstruoti savo piniginės storį. Svarbiausia turėti ištaigingą ir analogų neturintį namą, o šalia jo - prabangus automobilis.
Vis dėlto šių „Lexus“ savininkai yra truputėlį kitokie. Jie „V.I.P“ stiliaus pakraipą pasirinko tik dėl vienos priežasties - išskirtinumo. Daugeliui užtektų kompaktiško hečbeko ar sportiško kupė, tačiau šiems vyrams reikia aukščiausios prabos.
„V.I.P“ automobilių statusu gali pasigirti tik patys brangiausi ir išskirtiniausi automobiliai. Juk niekas nepirktų paprasto hečbeko ir nebandytų jo paversti „V.I.P“ stiliaus atstovu. Vis dėlto pasaulyje atsiranda vienas-kitas drąsuolis, kuris nori išsišokti.
Japonijoje gimęs „V.I.P“ automobilių kultas tapo populiarius visame pasaulyje, ypač Jungtinėse Amerikos Valstijose, kuriose daugelis nori pademonstruoti savo piniginės storį. Svarbiausia turėti ištaigingą ir analogų neturintį namą, o šalia jo - prabangus automobilis.
Vis dėlto šių „Lexus“ savininkai yra truputėlį kitokie. Jie „V.I.P“ stiliaus pakraipą pasirinko tik dėl vienos priežasties - išskirtinumo. Daugeliui užtektų kompaktiško hečbeko ar sportiško kupė, tačiau šiems vyrams reikia aukščiausios prabos.