Atvažiavus policijai ir medikams paaiškėjo, kad vairuotojas rimčiau nesužeistas – vyras tik patyrė šoką, vežti į ligoninę jo neprireikė. Vairuotojas buvo blaivus, automobiliu važiavo vienas.
„Aiškėja, kad „VW Golf“ vairavo Uzbekijos pilietis, jis sakė, kad matė štai šį raudoną šviesoforo signalą, tačiau draudžiamo signalo nepaisė, nes traukinio nesimatė, manė, kad spės prašokti per pervažą. Ir štai kuo tai baigėsi“, – sakė įvykio vietoje dirbęs TV3 žinių reporteris Bronius Jablonskas.
Mašinistas automobilį pastebėjo
Mašinistas matė įvažiuojantį automobilį ir stabdė, tačiau traukinys sustoti iš karto negali.
Traukinys užkabino baltos spalvos „VW Golf“ ir apsuko automobilį. Ilgas vagonų sąstatas pariedėjo dar kelis šimtus metrų. Gelbėtojai nebuvo kviečiami, vairuotojas nebuvo prispaustas, jis pats išlipo iš sudaužytos mašinos.
Dėl avarijos pervaža buvo uždaryta, kitiems vairuotojams teko ieškoti aplinkkelių. Įvykus avarijai, įvykio vietoje pasirodė daugiau uzbeko vairuotojo tėvynainių, jiems jis pasakojo tokią versiją, kad traukinys artėjo be šviesų, todėl jis ir važiavo per pervažą.
Ir draugams avarijos kaltininkas neneigė, kad matė jam įvažiuoti į pervažą draudžiantį raudoną signalą.
Nebuvo automatinių užkardų
Gali būti, kad ties pervaža vairuotojas buvo sustojęs, kad nekantriam uzbekui tiesiog atsibodo laukti traukinio ir jis pabandė važiuoti. O krovininis traukinys buvo jau čia pat.
Žurnalistams vairuotojas nieko nepasakojo, jo draugai prasitarė, kad vairuotojas dar neturi dvejų metų vairavimo stažo, kad dar mokosi vairuoti.
Bet kokiu atveju, ar vairuotojas iš tikrųjų net neturi pažymėjimo, ar teisę vairuoti kaltininkas visgi yra iš tikrųjų įgijęs, jam veikiausiai bus ilgam uždrausta vairuoti.
Visą tą laiką jis vairuoti negalės net ir su instruktoriumi.
Visą TV3 žinių reportažą žiūrėkite straipsnio viršuje.